Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hei! Min datter var 2 mnd på mandag. Leste en plass at gjennomsnitslngde på jenter på 2 mnd var 57 cm. Linea er ca.62 cm og ca.5400 gram. Hun var 50 cm og 3330 gram når hu ble født. Hvordan er det med dere andre?
Mi jente var 5 mnd. i går, hun veier (30.aug.) 6.070 og er 62,5 lang. Hun var 2550 gr/45 cm da hun kom til! Gjennomsnitten på henne skal være 7 kg og 65 lang. Men hun passer inn på normalverdiene. Hovedsaken er at hun følger sin kurve og er frisk og rask!
Oj..hun var lita når hu ble født da..Har tenkt på det jeg hvor rart det sikkert hadde vært å lagt Linea ved siden av en nyfødt unge som var på str med hu når hu ble født. Hadde sikkert vært litt skummelt..hehe
De startet fødselen på sykehuset 4 uker før termin, hadde svangerskapsforgiftning. Derfor var hun så liten. Synes hun er stor nå, men når vi er på barselstreff ser jeg at hun er ganske lita i forhold til de andre barna! [:D]
HUSK AT ET GJENNOMSNITT, ER ET GJENNOMSNITT[:)] NOEN ER STORE OG NOEN ER SMÅ. DET VIKTIGSTE ER AT DE FØLGER SIN EGEN KURVE[:)] MIN GUTT HAR ALLTID VÆRT EN STOR GUTT[:D] HAN VAR 55 CM OG 4890G DA HAN BLE FØDT!!!!! ALTSÅ LANGT OVER GJENNOMSNITTET. DA HAN VAR 3 MNDR VAR HAN 70 CM OG CA 7 KG!!! HAN HAR ALLTID LIGGET LANGT UTENFOR KURVEN FOR DET SOM ER "NORMALT", MEN HAN HAR LIKEVEL FULGT SIN KURVE PERFEKT, DVS AT LENGDE OG VEKT ER PROPOSJONALT.[:D]
IKKE TENK PÅ HVA TALLENE SIER. DET SOM TELLER ER AT UNGEN ER FRISK OG AT VEKT OG LENGDE PASSER.[:)]
Ja sant det,men er litt morro å se hva andre ligger på liksom[:D] Var stor forskjell på søstra mine sine og. Buksene som eldstemannen brukte når han var 1 år,bruker han som er 1 1/2 nå!