Hvor store er de nå?

Rebecca85

Forumet er livet
VIP
Skal på 4 års kontroll nå i januar men har en viss ide om str hennes, tror ho er litt stor for alderen[:)]

Ho er 23 kilo tung og rundt 112 cm lang tenker jeg, bruker 110-116 i klær og det passer perfekt, noe i 122 sitter greit det også[:)]

En veldig selvstendig og bestem frøken hvertfall, kun rosa og hello kitty her i gården[:D]

her så veier ho 16kg og mener ho er ca 100cm
her og så er ho utrolig selvstendig og ska helst besteme alt ho ska ha på seg selv, helst rosa og kjole og helst med hello kitty
Ska på 4årskontroll nå i januar

Her er snuppa 18 kg og 104 cm,har ikke fått innkallelse til noe 4 års kontroll enda vi da men det kommer vel....[:)]

Vi var på 4årskontroll om torsdagen[;)] 111,5 cm og 20,5 kg. Min perfekte lille, store gullgutt[:D]

vi skal på kontroll no i mars trur eg...så veldi usikker på kor stor ho...lang jente ihvertfall...bruka 110/116 i klær..men meir og meir 116

var på kontroll og da var ho 104cm og 16.5kg, litt tynn sa de
ellers bra men må tilbake siden de var litt usikre om ho trengte briller eller om ho bare var dritt lei alt sammen

Minsten veier 22 kg og er 109 cm lang. Vi har ikke vært på 4 årskontroll enda vi da, men har akkurat ordnet pass til han så derfor vet jeg høyden :). Han bruker 110-116 i klær :)

vi skal på kontroll på torsdag! tror hu er ca 102cm og 16-18kg [:)]

Back
Topp