Hvor stor sjanse for graviditet med ICSI/IVF?

A

Anonym Katt

Guest
Vi skal i gang med ICSI over nyttår. De har sagt det er 40 % sjanse for graviditet hvert innsett. Det er sikkert veldig individuelt, men hva er “vanlig” sjanse for å bli gravid med ICSI? Hvilken sjanse har dere fått for å bli gravid?
 
Vi gjorde 1 forsøk med PGD/icsi og hadde 15 % sjanse for å lykkes. Det gikk på første forsøk. ❤️
 
Tusen takk for tall, har googla ein god del, og funne lite slike oversikter. Veldig greit å vite hva som er “vanlig”. Jeg er 32, og det er mannlig faktor hos oss.

TS
Bare å spør om hvis d er noe du lurer på :) 39år, mannlig faktor og ICSI her og. Driver på med søskenforsøk her nå:) fikk et barn oktober 19 :)
 
Her sa de at det var 50/50, blitt gravid på 3 av 3 innsett. Mistet den første(kjemisk), innsett nr 2 er en 1 år gammel gutt nå:Heartblue, er 24+1 nå med innsett nr 3 :) Så vil tro det er veldig gode sjanser når de har gitt deg så gode odds! Masse lykke til :Heartred

Edit: vanlig IVF her, men de vurderte faktisk ICSI her da prøven til mannen var på grenseland, men prøven han leverte den dagen var visst akkurat innafor :)
 
Bare å spør om hvis d er noe du lurer på :) 39år, mannlig faktor og ICSI her og. Driver på med søskenforsøk her nå:) fikk et barn oktober 19 :)
Så spennende at dere er i gang med søskenforsøk Lavendel! Masse lykke til :Heartred
 
Her ble det også ICSI pga mannlig faktor og jeg ble gravid på første forsøk :joyful: Skal i gang med søskenforsøk med fryseembryoer fra samme uttak nå rett over nyttår, så blir spennende å se om vi er like heldige da!
 
Endelig noe ICSI snakk her :D skal også ha det nå. Ultralyd på fredagen å se om det er klart. Så uttak på mandagen hvis alt går etter planen ;) så har selv googlet dette, men er så lite om det.. får håpe jeg blir gravid på runde nr 5 med stimulering ;)
 
Her sa de at det var 50/50, blitt gravid på 3 av 3 innsett. Mistet den første(kjemisk), innsett nr 2 er en 1 år gammel gutt nå:Heartblue, er 24+1 nå med innsett nr 3 :) Så vil tro det er veldig gode sjanser når de har gitt deg så gode odds! Masse lykke til :Heartred

Edit: vanlig IVF her, men de vurderte faktisk ICSI her da prøven til mannen var på grenseland, men prøven han leverte den dagen var visst akkurat innafor :)


Så fantastisk, gjør godt å lese historier hove det går bra Er veldig nervøs, men krysser fingrene. Vi er veldig heldige som har fått så gode odds, så har trua.

TS
 
Her ble det også ICSI pga mannlig faktor og jeg ble gravid på første forsøk :joyful: Skal i gang med søskenforsøk med fryseembryoer fra samme uttak nå rett over nyttår, så blir spennende å se om vi er like heldige da!


Håper dere er like heldige denne gangen! :) Hvor mange fikk dere på frys sist? Vi har vært hos Hausken til utredning, og de sa at frys var bonus, fikk inntrykk av at vi ikke burde ha for høye forhåpninger om det.

TS
 
Takk ❤ vi skal kun teste siste egget. Blir ikke nytt uttak. Så er litt ekstra nervepirrende :)
Da blir det ekstra spennende ja!
Krysser fingrene for dere at det siste egget blir terminspire :Heartred
 
Brukt 5 forsøk, satt på første men mistet i uke 20. satt ikke på 2,3 eller 4 forsøk, men nå er jeg 6+1 etter innsett av 2 egg på 5 forsøket, så får se om det holder.
 
Håper dere er like heldige denne gangen! :) Hvor mange fikk dere på frys sist? Vi har vært hos Hausken til utredning, og de sa at frys var bonus, fikk inntrykk av at vi ikke burde ha for høye forhåpninger om det.

TS
3 av 5 egg ble befruktet hos oss. Så vi har 2 embryoer igjen på frys :) Takk, håper virkelig at minst 1 av dem blir til lillebror eller lillesøster. :rolleyes:
 
Ivf på første forsøk og icsi på de andre. Ingen tydelige feil hos noen her, likevel satt ikke spiren før 5. uttak og 8. innsett.

Lykke til, håper du slipper like lang vei!❤️
 
Ivf på første forsøk og icsi på de andre. Ingen tydelige feil hos noen her, likevel satt ikke spiren før 5. uttak og 8. innsett.

Lykke til, håper du slipper like lang vei!❤️

hvilken klinikk er du på? :) jeg/vi undres over at vi ikke fikk icsi før uttaket som blir nå.. hadde kanskje sluppet så mange runder, men men :) så nå er du gravid? :D
 
hvilken klinikk er du på? :) jeg/vi undres over at vi ikke fikk icsi før uttaket som blir nå.. hadde kanskje sluppet så mange runder, men men :) så nå er du gravid? :D
Har hatt 2 uttak og 5 innsett på Riksen, og 3 uttak og 3 innsett på Hausken. Der vi lykkes til slutt ja:) Ja, 9+0 i dag❤️
 
Back
Topp