Hvor stor er slimproppen?

Jeg tenker ikke på den slimproppen jeg. Er ikke sikkert at den går før jeg skal føde. Er ikke sikkert jeg merker den i det hele tatt. Og hvis den går så kan det fortsatt være lenge til fødselen. Tenker mer på riene, er jo de som gjør vondt!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg tenker heller ikke på den. Er mer bekymra for hvor jeg er når vannet finner ut at det skal gå jeg ;)

Jeg ser for meg det finner ut det skal gå når jeg henter i bhg. He he

Sent from my iPhone using BV Forum

Har gitt opp både slimpropp og at vannet skal gå her. Lover dere det blir igangsetting.

Har gitt opp både slimpropp og at vannet skal gå her. Lover dere det blir igangsetting.

Uff, får håpe du slipper det da. Har du fått noe dato for når du eventuelt blir igangsatt? Det er jo bare 4. mars idag da...

Uff, får håpe du slipper det da. Har du fått noe dato for når du eventuelt blir igangsatt? Det er jo bare 4. mars idag da...
Nei, skal til jordmor på fredag. Kan vel gå helt til 14.mars.

Nei, skal til jordmor på fredag. Kan vel gå helt til 14.mars.

Heller mange dager på overtid rnn igangsettelse tenker nå jeg. Jeg har hvertfall ikke lyst å bli igangsatt, frykter det like mye som keisersnitt. Vil at ting skal skje naturlig!

Heller mange dager på overtid rnn igangsettelse tenker nå jeg. Jeg har hvertfall ikke lyst å bli igangsatt, frykter det like mye som keisersnitt. Vil at ting skal skje naturlig!

Samme her, men tror neppe noe starter av seg selv..

Back
Topp