Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Hvor store har barna deres blitt?
Snupp er 60,8 cm og veier 6 kilo. Syntes liksom hun virker så liten i forhold til andre 7 mnd babyer
Min kom litt før termin, så her har vi vært på åttemnd-kontroll. Ca 8,9 kg og 69 cm lang![]()
Men de tar vel ikke utgangspunkt i når termin var med tanke på kontrollene? De går vel ut ifra når ungen er født.
Ja, de går ut fra når de er født. Derfor jeg presiserte at han kom tidlig, siden de andre som har skrevet om maibarna sine har brukt 6 mnd kontrollen som utgangspunkt, mens vi har vært på 8 mnd alleredeMen de tar vel ikke utgangspunkt i når termin var med tanke på kontrollene? De går vel ut ifra når ungen er født.
Ja, de går ut fra når de er født. Derfor jeg presiserte at han kom tidlig, siden de andre som har skrevet om maibarna sine har brukt 6 mnd kontrollen som utgangspunkt, mens vi har vært på 8 mnd allerede![]()