Hvor stor er magen deres?

LoLeLi

Betatt av forumet
Magen min har vokst så mye. Jeg vet jeg er nok mye mer oppblåst og treg i magen og at dette gjør nok sitt, men det blir jo umulig å holde dette skjult lenger uten å bruke veldig store klær.

Jeg kan ikke huske det var slik med de andre. Hva kan dette skyldes? Jeg tviler på det er to fordi det er ingen genetiske anlegg for tvillinger i min slekt. Jeg er ikke lenger på vei enn hva jeg tror heller,fordi jeg har veldig stabil og regelmessig syklus og kan omtrent stille inn klokka for nå EL og TR.
 
Magen kommer kjappere hos noen om man har født barn tidligere. Det kan jo være også to selvom det ikke er arvelig hos dere, er vel bare toeggede som er arvelige:oops::p

Jeg merker bare at den ene jakka mi har blitt for liten, får ikke dratt opp glidelåsen. Men har enda ikke dratt på meg olabuksene, bruker løse klær nå så ser ikke så godt om magen har vokst eller ei. :happy:
 
Magen kommer ofte fortere når man ikke er førstegangsgravid ...
Jeg er litt kraftig og enormt oppblåst så her er jeg overbevist om at jeg kan gå leeeeenge uten at det merkes ")
 
Merker at magen står litt mer ut, men det er helt klart bare luft :)
 
Ser ikkje noko særlig på morgenen, men på kvelden er eg oppblåst - joggebuksa kjem på med ein gong eg kjem frå jobb.
 
Veldig oppblåst på kveldene her, spesielt etter middag så da må store gensere til. Er bare 5+4 idag, trodde ikke det skulle komme så tidlig:nailbiting: har vært sånn i en ukes tid. Den trangeste buksa passer ikke lenger, da blir det skikkelig bilring hvis jeg tvinger igjen den:hilarious:
 
Her er også magen stoooor, men det er nok bare ekstremt mye luft til meg :hilarious:
Jeg kan ikke huske at jeg var så oppblåst med førstemann!:joyful:
 
Mest oppblåst her, men får ikke på meg buksene mine, det blir for ubehagelig og stramt
 
Kan får kun på meg buksene mine med høyt liv eller løst liv. Ellers er alt annet ubehagelig. Føler kanskje magen har kommet litt. Men regner med den er mest oppblåst enda
 
Min er bare oppblåst foreløpig, men etter 2 barn så regner jeg med den kommer raskere denne gangen. Men litt padding skjuler nå litt og så :p
 
Høres ut som vi er flere da med samme. Dette er den 7 graviditeten min. Jeg har tre fødte barn fra før og 3 mistet mellom6-8 uke. Så dette er den første graviditeten som det viser så mye så tidlig. Antageligvis mer oppblåst denne gang av en eller annen grunn. Fordi den er aller størst om kveldene, men da ser d jo ut som jeg er 6 mnd gravid og mer normal gravid på morgenen :hilarious:
 
Med andremann fikk jeg fønske spørsmål om jeg var gravid allerede i uke 6, så jeg kjenner til det. Denne gangen skal jeg nok klare å skjule det utad en stund. Var nok mer oppblåst med forrige.
 
Magen er stort sett sånn som den pleier, men kjenner at jeg sliter med å ha på meg bukser, men da pga at jeg blir så kvalm av å kjenne noe mot magen :hungover:
 
Ååå.. godt å lese ang magen på kvelden, skal pakke til helga pga vi skal bort i selskap- prøvde div klær og ble skikkelig lei meg over hvor stor jeg så ut!!!! Har nettopp spist OG OPPBLÅST nå da.. så trøster meg litt med det. Men dette så ille ut altså :shifty:
 
Fikk spørsmål sist uka om eg va gravid, då va eg 4+3. Å eg ser deg ganske godt skjøl og at magen vokse... Sinnsykt tidlig, men hørt at magen vise fortere med nummer 2
 
Jeg synes at magen har kommet mye nå den siste uka her. Og har fått sånn tydelig gravid form. Så blir nok stor denne gangen også:hilarious:
 
Ikke stor mage, er bare vanlig tjukk som alltid. Lagt på meg 2 kg, da. Har fått større pupper også. Hvordan vokser magen deres når baby bare er bitteliten? Føler det er tidlig enda. Er første gang for meg :)
 
Back
Topp