Hvor stor er ditt barn blitt?

Tamiria

Forumet er livet
Jenta mi er godt å vel 5.5år. Hun er nå ca 111cm og 17kilo. Nett lita frøken.[:)]
Hvor stor er deres barn blitt?
 
alt for stor ut fra hs, han blir 6år i mars
han er nå 123cm og 30kg[&o][&:]
ska inn på ny kontroll snart
 
Storebror har ikke vært på noe kontroll siden han var 4 år, og det er ikke noe mer før til skolestart tror jeg. Han var alt for lang i forhold til kurven husker jeg at vi fikk beskjed om [8|] Han gikk nemlig over den øverste streken på vekstkurven i forhold til alder.
Den siste målinga her hjemme var ca 128-129 cm. Vekta er ca 23 kg. Han var veldig rund som baby (og med en tilvekst på +59% ved fødsel), men han strekker seg slik og vokser bare i lengden ser det ut som.
 
Hun er 5,5 år. 122 cm. og 24 kg [:D]
 
5 år og 3 mnd- ca 110cm og 17kg
 
min gutt blir 6 år i desember i år 21 kg og 122 cm (tror jeg.....stund siden jeg har målt nå)[:)]....ganske lang og må ha de kiloene han har....holder på å lære seg bokstaver nå, er glad i bøker, gå på ski, være på campingtur og spille nintendo:))
 
Rundt 118 cm lang og ca 20-21 kg. Strukket seg mye siste året. Var ca 107 cm og 14,5 kg for et år siden... (begynte å vokse masse når mandlene ble fjernet) Blir 6 i mai.
 
120 og noen cm høy og noen og 20 kg [8D]   6 år i juni

I forhold til de andre på samme alder så ser hun ett til to åre eldre ut.
 
120 cm og 21 kg. helt perfekt selvfølgelig[;)]
 
Gutten min er akkurat 6 år, han er vel ca 120 cm og 21 kg.
 
Gutten min er 5 år og 4 mnd. og er 114cm og 16 kg.
Har stoppet litt opp i veksten fordi han spiser litt dårlig[:-]
Synes selvsagt han er helt fantastisk[;)]
 
hun er 117 cm og veier 25 kg :)
 
Guten vår er drøyt 5 1/2. Målte og vegde han her for eit par dagar sidan: 115 cm høg og 17,5 kg. Tynn som ein strek, sliter ein del med matlysta. Men han har fulgt kurven sin sånn tåleg bra.
 
Back
Topp