Hvor stor er din 2 åring

☆ Lilletrille ☆

Lykkelig mamma
♡Junigull 2016♡
Jenta mi er 90 cm og 12,2. Synes ikke det er så lite, men er hun liten for alderen?
Hun er kompakt så hun bruker størrelse 92 enda. Hvilken størrelse bruker din? :)

Min var 86 på sist kontroll rett etter hun fylte to år. Bruker 92 i klær. Hun er ganske brei over ryggen og rompa ift storebroren, men helt vanlig kroppsbygning ift andre.

Usikker på målene på min, men han er nok lang for alderen, ser han er større enn enkelte av 3-åringene på avdelingen.

Syns ikke 90 cm på en jente høres lite ut?

Vi bruker 98/104 i klær, str 26 i sko.

Usikker på målene på min, men han er nok lang for alderen, ser han er større enn enkelte av 3-åringene på avdelingen.

Syns ikke 90 cm på en jente høres lite ut?

Vi bruker 98/104 i klær, str 26 i sko.
Synes heller ikke det :)
I følge de kurvene er hun litt under snittet på vekt og akkurat på snittet på høyde. Dette var forrige mnd når hun var 2 år og 4 mnd :)

Min har visst sluttet å vokse i lengden. Er ca.87 cm høy. Vekta er mellom 13 og 14 kg. Har mage, men ikke stor ellers. Bruker 22 i sko, men har litt forskjellige str i skoene sine. Han er 2 år og 3,5 mnd.

Virker ikke som mi er så lita :)

Min er 22 måneder (født i juni) er 90-91 cm og veier rundt 14.5kg. Bruker 24 i sko og 98 og 98/104 i klær.

Min er to mot slutten av måneden. Bruker 92, 98 og noen få gensere i 104. Men han er ikke spesielt høy, jeg har enda ikke fått målt han. Det er jo litt spennende med høyden ved to års alder, da det sies at man blir dobbelt så høy som ferdig utvokst :)

Min er to mot slutten av måneden. Bruker 92, 98 og noen få gensere i 104. Men han er ikke spesielt høy, jeg har enda ikke fått målt han. Det er jo litt spennende med høyden ved to års alder, da det sies at man blir dobbelt så høy som ferdig utvokst :)
Da blir hun høyere enn moren sin :p

Min 2-åring (2 år 1 mnd) er 92 lang og 16 kg tung. Bruker 98/104 i klær og strl 25-26 i sko.

Nå har jeg målt min sånn høvelig, og tror han er ca 85-86 cm bare :) Hvis han bare skal doble høyden sin, blir han ikke lang gitt :D 170 ca.. Pappaen er 175, men på min side er alle mennene godt over 180, så det blir spennende å se. Han var bare 49 cm da han ble født. Men han bruker 25 i sko, og har store hender og er ganske robust. Vet ikke hva han veier heller, det blir spennende å se på toårskontrollen :)

http://www.klikk.no/foreldre/smabarn/hoydekalkulator-1407243.ece I følge denne blir lillegutt 179 cm :)

Da blir hun høyere enn moren sin :p

Gutten min var 95cm og 14,9kg på 2 årskontrollen og brukte 27 i sko. Holder på å vokse ut av 98/104 ren 98 er for smått og ren 104 er vanskelig å finne i overdeler.

Nå har jeg målt min sånn høvelig, og tror han er ca 85-86 cm bare :) Hvis han bare skal doble høyden sin, blir han ikke lang gitt :D 170 ca.. Pappaen er 175, men på min side er alle mennene godt over 180, så det blir spennende å se. Han var bare 49 cm da han ble født. Men han bruker 25 i sko, og har store hender og er ganske robust. Vet ikke hva han veier heller, det blir spennende å se på toårskontrollen :)

http://www.klikk.no/foreldre/smabarn/hoydekalkulator-1407243.ece I følge denne blir lillegutt 179 cm :)
Spennende å følge de synes jeg :D
Hun vil bli 170 i følge den linken :)

Eldste var 87 cm og 12 og då han var to år, brukte 92 i klær.

Lille var 88 cm og 10,8 og, men ho brukte 86 ei stund til.

I følge kalkulatoren skal jenta mi bli 170 cm (no er ho 8,5 år og 135 cm) og gutten 183 (no er han 10,5 år og 149 cm), blir spennande å sjå om det slår til.

Min 2 åring er 92 cm, veier 13 kg og bruker str 92/98 i klær. Noe i 104 kan også passe. Bruker str 23 i sko

Jeg så feil på kortet hun er 11,8 men fortsatt ikke liten synes jeg :)

Back
Topp