Hvor stor er deres barn rundt hode???

sasja

Forelsket i forumet
Har vært på 6 ukers kontroll i dag, jakob var blitt 5440 g og 58,5 cm lang. noe som var helt kjempe fint.
Men så kom problemmet. Han var hele 40,9 rundt hode. (Var 35 når han kom til)
Måtte komme tilbake om 3 uker å måle. De syns det var stort..

Hvor stor er deres????

ORIGINAL: sasja

Har vært på 6 ukers kontroll i dag, jakob var blitt 5440 g og 58,5 cm lang. noe som var helt kjempe fint.
Men så kom problemmet. Han var hele 40,9 rundt hode. (Var 35 når han kom til)
Måtte komme tilbake om 3 uker å måle. De syns det var stort..

Hvor stor er deres????

???? så rart! Nathaniel sitt var 38,6 på 6ukersen (34 når han ble født) og han veide jo bare 3840 og var 52,5 lang ( på 6 ukersen) så i forhold har jo Nate større hode??? Og Jakob sitt hode har jo da bare vokst 1cm mer enn Nate sitt hadde?????Strange.....

når hu blei født var hu 3295gram, 49cm lang og 33cm rundt hodet..
i dag på 6 ukers kontrollen var hu 4000gram, 53cm lang og 37cm rundt hodet.. de sa ingen ting om det var mye/lite/normalt så da var det vel greit tenker jeg..

mathias var 51 cm og 36 cm rundt hodet, på 6 ukers kontroll( 5 uker + 2 dager) var han 56 cm og 38,5 rundt hodet...[;)]

på 6 ukers kontroll var Caroline 37.1 rundt hodet

Sebastian hadde 37cm når han kom til verden, skal til 6. ukerskontrollen på fredag, er skikkelig spent på hva det er nå. Han har hvertfall vokst fra flere luer[:)]

syns det høres ut som Nate har et kjempehode jeg....sånn i forhold til resten...

Nå skjønner jeg hvorfor jeg revnet så mye under fødselen, for Lina var 40 cm rundt hodet når hun var født.... Det må jo være enormt mye mer enn normalen???

Vet ikke hva hun er nå siden vi ikke har vært på 6 ukers kontroll enda (skal den 7/3)

[:D]kristoffer var 3750g, 50 cm og 35 rundt hode ved fødsel, og ved 6 ukers kontroll idag så var han 5070g, 56 lang og 39,5 i hodeomkrets. det var helt fint, fikk skrøyd av gutten... han fulgte normalen..

Back
Topp