Hvor stor er de små?

• Trådstarter Trådstarter caka
  • Opprettet Opprettet
C

caka

Guest
Vi har skiftet helsestasjon, og på den nye er de helt opphengt i vekten til lillemann. Han er ingen tungvekter, men sist besøk nå fikk vi beskjed om å putte meierismør og fløte i mest mulig av maten hans.
Han er akkurat like stor som jeg var når jeg var like gammel, og like stor som storesøstren hans var.
Hvor stor er deres små blitt?

Han er forresten ca 80cm og 9,4kg.

Bilde fra slektstreff i sommer

Sist kontroll for 2 mnd siden snart var han 80 cm lang og 11 kg[;)] Ligger på gjennomsnittet, det har han gjort leeenge[:)]

Vi har ikke målt og veid siden i juni. Da var han 75cm og 8,6 kg. Liten og aktiv[;)]

Helsesøster her er også opphengt i vekta hans. Så har begynt med mer smør og helmelk. Men er ikke sikker på om jeg er helt enig i "feitekuren" med så mye usunt fett. Prøver å blande i olje i stedet (Hjertego). Spent på hvor stor han er blitt når vi skal veie neste gang[:)]

Vesla her var 80cm og 9785g på 15mnd's kontrolen i juni

på 15 mnds kontrollen var han 84cm og 12420 gr[:D]

I slutten av Juni var Mali 10,5 kg & 80 cm [:)] Ligger helt på gjennomsnittet både på vekt og lengde fikk jeg beskjed om.. [:)]

Hadde nok ikke stresset veldig med dette, om storesøster var likens og du også..

På 15 mnd kontrollen var han 75 cm og 10535g

82cm og 12,780kg

så skjønn gutten din var[:)]

75cm og 9840g

sist kontroll 87cm og 13 kilo

Vi var på kontroll for 3mnd siden (siste før 2års-kontrollen) da var han 80cm og 11,6kg

i begynnelsen av aug var hun 8,9 kilo og 80 dm lang [:D]
Ei slank og aktiv tulle

Tusen takk jenter, jeg ser jo at vi ikke er så forskjellige på barna våre. Så da senker jeg skuldrene litt her også. [:)]

på kontroll for 2mnd siden var hun 80cm og 10 315g...

Back
Topp