Putetrekk
Flørter med forumet
Jeg var på tidlig ul forrige uke hos privat gyn. I følge mine beregninger skulle jeg da være ca. 7 uker på vei. Jeg er fortsatt veldig usikker på når jeg hadde eggløsning, sånn i forhold til at testen viste positivt 6 dager før forventet mens. i tillegg er jeg også usikker på menstrasjonssyklusen min, eneste jeg vet er at jeg hadde en syklus på 33 dager fra des til jan.
Når jeg var hos gyn, ble hun selv litt usikker. På ultralyd bildet står det at jeg da var 6+1 dag på vei. Gynokologen ble selv litt usikker. Har dette skjedd noen av dere før? Kan jeg kanskje ha mulighet til å få henvisning til tidlig ul av legen? Jeg er første gangs fødende.. Lille prikk var 44 mm på ul. Hvor stor var deres, første ul og hvor mange uker var dere på vei da?
Når jeg var hos gyn, ble hun selv litt usikker. På ultralyd bildet står det at jeg da var 6+1 dag på vei. Gynokologen ble selv litt usikker. Har dette skjedd noen av dere før? Kan jeg kanskje ha mulighet til å få henvisning til tidlig ul av legen? Jeg er første gangs fødende.. Lille prikk var 44 mm på ul. Hvor stor var deres, første ul og hvor mange uker var dere på vei da?