Hvor stor er baby?

Mrs Wifey

Gift med forumet
Januarhula 2014
Marsboerne 20 18
Gutten min er 9 uker nå og er godt plassert i størrelse 74 alt. Føler han vokser i en degiden fart! Han veier 6.700kg, lengden er ikke målt.
 
O er 8 uker idag [emoji3]
Var 4560 g 9.mai - bruker 62 [emoji28]
 
Mini her er 11 uker. Usikker på hvor stor han er, men veide 6230 gram på 6-ukerskontrollen. Vil tro han veier over 7 kg nå, kanskje ca 7,5. Har brukt størrelse 62 en stund, men det begynner å bli for smått, så er på vei over i 68 nå [emoji4]
 
Skal på 3mnd-kontroll denne uken, er veldig spent! Han veide 7,3 kg for en uke siden, er veldig spent på lengden! Vi bruker 62/68.
 
Lillegutt er 9 uker i morgen og veide 5.2 i dag. Bruker 56, men 50 passer såvidt enda, selv om det er bittelitt kort på armer og bein..
 
Min gutt er 9 uker og veide 5 kg blank på 2 uken på rad :( Så full «alarm» igien med vekta. I starten slet han med oppgang , som bedra seg, men som nå er værre igien. Han gulper helt ekstremt. Så nå er vi tilbake til å pøse på både med min melk og erstatning etterpå, når 50 % av det han spiser kommer i retur må det fylles mye på :eek: ny kontroll igjen på tirsdag

Han bruker 56, og noe i størrelse 50 passer også forsatt :scratch
 
Skal på 3mnd kontroll 1. Juni, så vekt er jeg usikker på nå. Veide 5045 når han var 7 uker, så tipper han er godt over 6kg nå [emoji14] Gleder meg til å høre lengden da. Han er 11 uker og kjøpte masse nytt for et par uker siden i 68 slik at vi kunne bruke det en stund, fikk sjokk da jeg kledde på han og det slettes ikke var så romslig som jeg trodde [emoji28][emoji24]
Men han går fortsatt i 62 og 68 er romslig altså, bare ikke like romslig som jeg var vandt med når vi gikk opp en str i starten [emoji14]
 
"lille Emelia" veide 7,1 kg på 2 mnd kontroll sist uke og er 61 lang.....ikke så liten akkurat.. Og bruker 62 og passer endel 68 bedre, så nye klær blir det mye av i sommer [emoji28]jeg som hadde kjøpt mange søte små klær i 56
 
Simon er 7 uker, og 5,8 kg :)
Har nettopp begynt å bruke str 62. Djiiises så fort de vokser [emoji33]
 
Her er lillegutt heller ikke noe liten [emoji28] på 6 ukers kontrollen var han 7,5 kg, nå er han straks 12 uker og vi bruker også 74 [emoji85] vi skal på kontroll 5/6 så blir spennende å både måle og veie [emoji85]
 
Sist uke på 6-ukerskontroll var hun 5050g. Hun passer 56, men det er lite i bukser så vi har begynt å bruke 62 i bukser mens 62 i body er veldig stort [emoji4]
 
Hun var 4.6 kg på 6-ukers. Nå er hun over 2 mnd. Brukte inntil nylig for det meste 50, men har nok hatt en vekstspurt, synes hun ser større ut og måtte plutselig opp i str 62!
 
Lillingen min bruker str 50 enda, veide 3695g 9. Mai. Ho er 8 uker idag, men født litt for tidlig, er vel derfor ho er litt lita enda:)
 
10 uker, 6,2kg (forsinket 6-ukerskontroll med lege)
 
Han er 11 uker og bruker mest str 68. Vet ikke lengden men veide ham hjemme på badevekt med pappaen i går og det ser ut som han veier tett opp mot 8 kg så ganske grei plugg! Blir spennende på 3 månederskontroll :) veide 3830 gr ved fødsel
 
3månederskontroll i går. 7,9 kg, 66 lang og 43 rundt hodet. Ikke rart jeg h<r fått vondt i ryggen :arghh:
 
Ca 4.5kg og 57 cm. 5 mnd :) bruker 50/56/62
 
Back
Topp