Hvor stor ble magen..

Ju9ta

Forumet er livet
Tjaaa.. Nysgjerrig jeg..[;)]  hvor store ble magene våre til slutt da jenter..? [;)]
Her er magen min dagen før hun kom 37+6..[:)][:D] 
Syns ikke jeg ble sååå stor egentli, selv om d føltes slik ut da..[8D]

Her er magen min 8 dager over termin!5 1\2 time senere var sander født[:D]

39 uker.. 2 dager før snuppa ble født Har lovely strekkmerker også gitt[8D]

hehehe jah kan jo se slik ut [:D]
det er faktisk et lite strekkmerke etter 1.mann der hvor hullet til piercingen er.
etter som magen vokste så ble krysset også større å større.
kjempe rart å se på.
men heldigvis så er det like lite igjen nå. Men har et kryss rett over navlen [:D]
som et tegn på "her bodde jeg" hehehe

Magen på termindato:

Magen 13 dager på overtid: To timer før hun var ute.

Jeg savner magen!!!!!! Var såå kos... Men er jo enda mer kos med det som kom ut da, men allikevel..[:D]

Tenk d da..Inni der har bebisene våre vært..
Helt rart å tenke på nå...[:)]

Dette er det siste bilde jeg har av magen ca en mnd før fødsel... Jeg mistet jo en del bilder da pcen krasja [:o][:'(]

her var det mindre enn 1 uke igjen til Brage kom til oss [:D]

stooooooooooooooor nok.. tihi... har ikke noen bilder fra slutten jeg for jeg var helt kamers sky på slutten.. hehe... var så redd det dere kameraet altså... syns det er litt synd nå... men morsomt og så på alle de andre gravidmagene her da... er så hyggelig med gravidmager[:)]

her er min gravidmage i uke 38 2 uker før martine ble født...siste magebilde som er tatt med kamera...har et på mobilen fra den dagen hu ble født...men det får jeg ikke inn her...

Den ble ikke så stor egentlig Sf målet var 33cm 4dager før jeg fødte. her er jeg 38+0 en dag før hun kom. Men jeg er jo 1.73 høy og hun var 47cm og 2920g ved fødsel så hun var jo ikke veldig stor heller[;)]

Dette ble tatt bare noen timer før hun kom ut. Syns ikke den var så stor jeg med tanke på hvor stor hun var og jeg gikk en uke over. [8|]

41+6 uker, bomba med strekkmerker....[8D] 2 dagen før jeg ble satt i gang...[:D]

Her er min mage.bildet er tatt 2 uker før termin.
Tobias ble født 10 dager før termin og veide 2960gr og var 48 cm lang.33 cm rundt hodet,så det var ikke store karen som kom ut[:D]Fødselen min gikk fort og helt uten smertestillende.var over på 3 timer fra første til siste rie[:)]*stolt mor*

Back
Topp