Hvor stor blødning under en SA?

baby22021

Forelsket i forumet
Har hatt litt blødninger den siste tiden. Alle private ultralyder har sommerferie nå, så får ikke dratt dit. Legekontoret har også ferie. Håper det bare er den uskyldige blødningen som mange har. Men lurer på hvor mye man må blø for å vite at det er en spontanabort?
 
Kan bare fortelle fra egen erfaring, første graviditet mistet jeg allerede 4+6. Blødde noe voldsomt i flere dager, mye mer enn mensen. Var litt klumper og friskt blod, beklager for ekle detaljer. Var en del smerter. Hos meg var det ingen tvil om hva som skjedde.

Håper det er uskyldig! :Heartred
 
Kan bare fortelle fra egen erfaring, første graviditet mistet jeg allerede 4+6. Blødde noe voldsomt i flere dager, mye mer enn mensen. Var litt klumper og friskt blod, beklager for ekle detaljer. Var en del smerter. Hos meg var det ingen tvil om hva som skjedde.

Håper det er uskyldig! :Heartred
Takk for svar :Heartred , da burde jeg nok blødd en god del mer i og med at jeg er 7 uker på vei. Så håper det holder seg så lite
 
I uke 9 fossblødde jeg plutselig uten forvarsel. Var kvalmende mye blod. Blødde som en kraftig mens i flere dager etterpå.

i uke 7 (da var der en MA, foster døde rundt uke 5) begynte det med små helt mørke brune blødninger i rundt 2 uker som tok seg opp til rødt blod som en mens etterhvert.

litt rødt som ikke tar seg opp pleier være uskyldig ❤️
 
Mista i uke 9, våkna en dag med menssmerter og blødning. Blødde av og på fra torsdag til søndag. Mandagen kom det skikkelig blødning, blødde ut buksene og alt. Natt til tirsdag kvitterte jeg svamgerskapsproduktene. Var ikke tvil for min del. Blødde uskyldig i ett svangerskap tidligere, da var det bare lyst rosa noen dager. Håper det er uskyldig for deg og.
 
Back
Topp