Hvor sover..

Mi har enda ikke sovet i egen seng. Hva gjør jeg galt?? Hun sover hele natta(måltider og bleieskift innimellom), men i våres seng. Da sover hun. Men i senga si, ikke tal om.

Tips? Hvordan gikk dere frem?

Mi har enda ikke sovet i egen seng. Hva gjør jeg galt?? Hun sover hele natta(måltider og bleieskift innimellom), men i våres seng. Da sover hun. Men i senga si, ikke tal om.

Tips? Hvordan gikk dere frem?

Hvor gammel??

Samme her men ho sover mye på brystet mitt....

Her har vi senket den ene siden på sprinkelsenga og satt den inntil senga vår. Lillemann må som regel bysses i søvn om kvelden og så legger jeg ham i senga. Tar ham over i senga mi når han skal ha pupp om natta og legger ham tilbake igjen etter amming (da sover han). Etter amminga på morgenkvisten får han gjerne bare ligge ved siden av meg.

Hvor gammel??

Samme her men ho sover mye på brystet mitt....

Blir 3 mnd den 21.des! Hvor gamnel er di? :) Ho vil helst sovet på meg på dagen også. Hvis jeg sniker meg bort så sover hun maks 10min før ho våkner.

Blir 3 mnd den 21.des! Hvor gamnel er di? :) Ho vil helst sovet på meg på dagen også. Hvis jeg sniker meg bort så sover hun maks 10min før ho våkner.

Høres kjent ut :-) har ho på brystet nå..... Er fem uker i morra...

Heldigvis vært litt bedre på nettene i det siste... Men egentlig bedre å ha ho på brystet på natta enn å bli bundet til sofaen på dagen....

Back
Topp