Hvor sover ditt barn ?

Piper Chapman

Gift med forumet
Hvor sover barna eller barnet? På deres rom, rom med søsken,egen seng eller deler seng ??

Min legges i egen seng om kvelden. Den er på rommet vårt.Men han er ofte i vår seng også ;)

I sin egen seng på sitt eget rom. Om hun kommer inn til oss ila natta, sover hun med oss. 

Guttene sover i hver sin seng på sitt felles rom, og minsta i egen seng på sitt eget rom.
Før hadde de alle 3 seng på samme rom, men bytta om på det for et par uker siden.

de 2 eldste deler rom, eldste sønn sover i egen seng på eget rom og mini han sover i sin egen seng på rommet vårt. våkner dem om natta og kommer inn på rommet våres så får dem selvfølgelig sove på vårt rom.

Hun sover i egen seng på vårt rom. Hun får sondemat hele natten og har ofte "trøbbel" i tillegg til at babycallen ikke fanger opp maskinens lyder, så derfor er det enklest å ha henne på vårt rom. 

ÅÅja. Får jeg spørre om hvorfor hun får sonde om natten ?Hvordan påvirker det hennes og deres søvn?

LittleMonkey skrev:
Hun sover i egen seng på vårt rom. Hun får sondemat hele natten og har ofte "trøbbel" i tillegg til at babycallen ikke fanger opp maskinens lyder, så derfor er det enklest å ha henne på vårt rom. 

Guttene sover i hver sin seng på mannen min sitt rom (vårt rom), Nora sover i min seng på mitt rom ("gjesterommet"). Hun har eget rom, men liker det ikke. Og jeg elsker å sove med henne.

jeg også elsker og sove med sønnen min i sengen <3

KristineBirgitte skrev:
Guttene sover i hver sin seng på mannen min sitt rom (vårt rom), Nora sover i min seng på mitt rom ("gjesterommet"). Hun har eget rom, men liker det ikke. Og jeg elsker å sove med henne.

Jeg har bare ett soverom , men han sover i si egen seng på rommet mitt... 
Han ligger kun i min seng om han er veeeldig syk eller har veldig vondt og sliter med å sove.. noe som så og si aldri har skjedd

hehe ;) stjeler også min sønn over i sengen, sover så godt med han :)

Currrlysue skrev:
han sover på sitt eget rom i egen seng, foruten om når jeg stjeler han inn i vår seng :p

Sofie er 3 år, og har hatt eget rom i halvannet år. 
Rommet er ved siden av vårt, det var egentlig et stort rom som er delt med en tynn vegg imellom, så vi hører det bare hun snur seg i senga.

En sjelden gang sover hun i vår seng, men hun legger seg bestandig først i sin egen. Havner hos oss kun hvis hun våkner og gråter og ikke roer seg, gjerne ved sykdom el. 
Et par ganger har hun lagt seg i vår seng, men da ville hun etterhvert flyttes over i sin egen seng. Veldig greit. :)

Unga sover på rommet sitt, men det hender vi får selskap av eldste jenta vår og det er greit siden vi sover som steiner alle mann.

minstemann er bura inne i sprinkelsenga si så han kommer vel ikke med det første hehe. har ikke lyst på 2 barn i senga :p

Nå sover ikke eldste hver natt i senga vår da. hun legges i sin og av og til kommer hun inn til oss :)

Jenten min som blir 3 i juni sover i sengen med meg hver natt.. Jeg har ingen mann da, så er ingen plassmangel :P Hun sov i egen seng på rommet mitt fram til hun ble 1,5.. Ihvertfall fram til jeg gikk å la meg :P Etter dette flyttet jeg sengen hennes inn på hennes rom. Der det var meningen at hun også skulle flytte med.. Men plutselig står vi her litt over 1 år senere uten at hun har flyttet med sengen likevel. Vet ikke helt om det er hun eller meg som ikke er klar for å sove alene enda :p

Sønnen vår på 3 ligger på eget rom, men det hender han kommer tuslende inn i løpet av natta eller gry tidlig påmorran og da får han sove mellom oss..

Minste på litt over 2 mnd sover i egen seng på vårt rom..

Største sover i senga si på rommet sitt..Yngste på 2 mnder sover med oss enda tar kampen om.egen seng mot sommeren tenker jeg

I vogge på vårt rom :

Ligger på eget rom. De få gangene han kommer opp på natta, så følger jeg han bare tilbake til sin seng, og alle sover videre :)

De to eldste sover i egen seng på hvert sitt rom:-)
Lillegutt sover i egen seng på våres rom, men hender han blir tatt opp i våres seng om han våkner mye på natten.

Back
Topp