Hvor sover deres små?:)

Håperpånr2<3

Glad i forumet
Min lille gutt sover på vårt soverom i egen seng, men lurer på om det snart er på tide at han sover på sitt eget rom... Han våkner lett og vi må være veldig stille når vi legger oss, i tillegg snorker Pappan, så det hender lille våkner av det...
Lille sitt rom er i samme etg, er et rom mellom rommene våre.. Jeg "gruer" meg til han flytter på eget rom for jeg er redd for å ikke høre han om natta.. Har babycall som vi kan sette på da, og da må vi vell høre han...?

Hvor sover deres små?

Ho sover i egen seng på vårt rom, og der ska ho sove lengst mulig :)

babyjente 27 Juli ♡

Min jente har sovet på eget rom siden hun var 10 uker. Jeg klarte ikke å sove av alle lydene hun lagde, så da bar det ut av vårt soverom. Vi har soverom vegg i vegg da, pluss at jeg har på babycall i tillegg. Dette går veldig fint for oss og hun er flink å legge seg om kvelden :) Det går sikkert bra for dere også hvis du velger å ta det steget :) med babycall føles det trygt, for da kan man gå å sjekke hvordan det går om man hører noen lyder. Vi går og å kikker inn til henne innimellom frem til vi legger oss selv.

Samsov til 2år og har aldrig hatt problemer med hverken legging, nattesøvn eller annet.. Han sover på eget rom nå og noen ganger hos oss - stresser ikke med eget rom eller egen seng før barna er klar for det selv.

Hu sover på naborommet. Vi har babycall med camera. Så både ser og hører hu om natta. Vi har så lite soverom at det er bare plass til vår seng. Men føler jeg har mer kontroll med babycall. Ser mye bedre med ett natt camera og ser hva som er galt. Som feks når hu sparker av seg dyna. Og noen ganger er det ingenting. Føler det fælt på hytta hvor vi må sove på samme rom. Ser jo ikke hva hu driver med.

Sent from my iPhone using BV Forum

Her sover hun i egen seng på våres rom, men vi har tenkt å flytte henne til sitt eget rom nå i januar. Hun våkner når vi legger oss, så tror hun vil få det bedre uten forstyrrelser;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Sover i egen seng på vårt rom. Blir nok sånn en stund, for eneste mulige soverom til lille er i 2. Etg og vi sover i 1. Etg. I tillegg våkner han endel for å skravle og da må han få sutten for å sovne igjen ofte. Men hadde vi hatt et rom ved siden av vårt hadde jeg nok flytta han dit:-) har ikke lyst å flytte han opp i det hele tatt..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har sovet på egen rom fra vi kom hjem fra sykehuset.

Hun sover i egen seng på vårt soverom. Tipper hun gjør det til ca 2,5 års alder, det gjorde søstrene. Har fungert for oss.

Egen seng på.vårt soverom. Frem til våren har vi kun et soverom så :-P

Bv forum appen ♡

I vuggen sin ved siden av sengen. Bytter til seng på 6-mnds dagen! Hender han kommer oppi senga vår på morgenen og sover litt tett inntil meg

Pr. nå har han ikke eget rom, men han får dette så fort vi får nytt. Det er i to forskjellige etasjer, så vi får se når den tid kommer hva vi gjør. Kanskje blir det kun lekerom her så lenge, eller så får han sove der også.

Han har sovet på eget rom fra vi kom hjem fra sykehuset. Fungerer veldig godt. Han lager så mye lyder i søvne at vi sov fryktelig dårlig i samme rom. Rommene er ved siden av hverandre så jeg hører han gjennom veggen, men vi bruker babycall allikevel :)

Fødte en gutt 20. juli 2013

Hun sover i sprinkelseng ved siden av vår seng. Vi har ikke flere ledige soverom, så det får bli slik enda en stund. Storesøster sov på eget rom fra hun var 5-6 måneder, og sov mye bedre fra første natt, så jeg skulle gjerne hatt et rom til nå.

Sover i egen seng stort sett på vårt rom (har ikke flere rom til overs, så bøir ikke eget rom med det første...

❤ Sondre 29.07.13 ❤

Back
Topp