Hvor sover den lille

tipp

Forumet er livet
Hvor sover nurket ditt om natten. Melinda sover i vogenen. Vil jo at hun skal ta i bruk sengen etterhvert, men hun finner ikke roen i sengen. Ikke det at hun gjør det i vogenen heller, men hun finner den fortere.
Hun ligger i vogenen og jeg på sofaen[&:] Savner å sove en hel natt i sengen min med den deilige dynen min. Men har funnet ut at jeg blir mer sur og irritert om jeg blir vekket når jeg ligger i sengen enn nå jeg ligger på sofaen.

Daniel sover i sengen sin... [:)] 

Emil Kristoffer søv oppi en bag som står oppi senga. Senga er foreløpig litt for stor til han, hehe

Håper det ikke blir en uvane her heller. Nå ligger hun faktisk i sengen. Første gang på sikkert 1 uke iallefall

Han sover desverre i vår seng...
Han gulper så mye om natta at jeg vil ikke la han ligge alene i sin seng. Har ikke kontrol på gulpingen da.
Men håper den store gulpingen snart går over, slik at jeg kan få ligge alene sammen med hans pappa[:)]

Han sover sammen med oss i våres seng. Har prøvd å legge han i sengen sin, men han får ikke sove da..

ORIGINAL: mini18

han sover først i sprinkelsenga si, og så når han har spist sovner jeg og legger han ved siden av meg i søvne[:-] husker aldri hvordan han havner ved siden av meg[8D] hihi så han sover resten av natta i vår seng[:)]

Måtte signere denne som om det var hos meg dette[8D] Men forandra hun med han da[8D]

Her sover lille gutt i sprinkel sengen sin, men han faller fortere til ro når han ligger i vognen sin om dagen..
Men i natt satt jeg en liten radio i sengen hans å da sov han hele 3 timer i strekk.. :)

Min lille sover visst godt inne i magen enda. Virker som om han sover hele natten allerede.  
Håper han er like fredelig når han kommer ut. [8D][:D]

Om natta sover ho i senga si, om dagen i vogga. Har rulla sammen et helseteppe og lagt som en rull i hodeenden. Det gjør de med premature barn på sykehuset, blir litt lunere for de små [:)]
Om morgenen sover ho i senga vår, noen ganger ved siden av meg, noen ganger oppå...

Back
Topp