Hvor sover de små

Karita

Glad i forumet
på dagtid når de ikke sover i vogna?
Her sover han som regel i vogga på stua el på sofan i stua. Men han er litt mer var på lyder nå for tia så i går og i dag sov han på soverommet. Har egentli unngått det pga at han skal få en slags døgnrytme. Og i natt Var han masse våken....tror dere de er bevisste på hvor de sover?

på dagtid når han sover, sover han i vogna.

på dagtid har hun sovet i stua, og på natta i egen seng. går kjempegreit. virker som hun forstår forskjell fra natt og dag godt :)
forutenom i starten, da ville hun KUN sove på brystet mitt og ingen andre steder. hyla hvis jeg la henne fra meg... :p

Jeg har også prøvd å unngå dette.. Prøver å få han til å sove i vognen (uten at jeg trenger å gå på tur hver gang) Jeg syns det er greit for hans del å skille natt soving fra dag soving..

ORIGINAL: karita

på dagtid når de ikke sover i vogna?
Her sover han som regel i vogga på stua el på sofan i stua. Men han er litt mer var på lyder nå for tia så i går og i dag sov han på soverommet. Har egentli unngått det pga at han skal få en slags døgnrytme. Og i natt Var han masse våken....tror dere de er bevisste på hvor de sover?

Sover kun i vogna her vi - ut på terrassen me´a [;)]

hun sover der hun sovner[8D] enten på sofaen,i vogna, på gulvet under babygymen eller i lekegrinda.

vugga i stua og av og til i vogna[;)]

ORIGINAL: tinuzz

vugga i stua og av og til i vogna[;)]

tror vi skal unngå senga på dagtid framåver, tror d funka på storebror å.
Nå sover han i senga å har sovet mye lengre enn han bruker. Kanskje det er nattsøvnen han tar[8D][8D]

Takk for svar jenter[;)]

min sover i senga si på dagtid og på natta

På dagtid har Han en hvil ute I vogna... Ellers sover Han I vugga på soverommet vårt..

VOgga på dagtid når vi er hjemme, vogna om vi går tur eller i bilstolen når vi kjører..

Natten er det sprinkelsengen hans, er veldig konsekvent på å viste at dagtid skal ha lyd lys osv rundt seg, mørkt og stille på kvelden .. for å lære han å skille mellom dag og natt soving.. og gutten har alltid sovet godt om natten. Siden fødsel har han sovet iallefall 8 timer som natte søvn, nå er det rundt 12.. (med en mating )

ORIGINAL: Pixiee

VOgga på dagtid når vi er hjemme, vogna om vi går tur eller i bilstolen når vi kjører..

Natten er det sprinkelsengen hans, er veldig konsekvent på å viste at dagtid skal ha lyd lys osv rundt seg, mørkt og stille på kvelden .. for å lære han å skille mellom dag og natt soving.. og gutten har alltid sovet godt om natten. Siden fødsel har han sovet iallefall 8 timer som natte søvn, nå er det rundt 12.. (med en mating )

ja, sånn er det her også. Vil IKKE ødelegge de gode søvnvanene hans. Så vi skal fortsette som før, å unngå senga på dagtid.

ORIGINAL: linnemor85

ORIGINAL: trønder83

min sover i senga si på dagtid og på natta

samme her! der er det rolig, mye svalere og har heller aldri hatt noen problem me å skille mellom dag og natt i senga fordet.

Jepp, her også. Han sover ca 1 time I vogga om gangen på dagtid. Har en del dupper I løpet av dagen.

Men Han legges I 8 tiden på kvelden, og sover rundt til ca halv 8-8 på morgenen...

Så her vet Han forskjell på dag/natt selv om Han sover I Mørket hele tiden...

Hun kan sove i vogna (aller helst ute hvis været tillater det og vi har gått tur først), men aller helst vil hun sove på fanget. 

ORIGINAL: TauZa

sover som regel i vogna her også, hende hu sovner på gulvet under babygymmen også, elle på sofaen:)

ORIGINAL: TauZa

På rommet hans eller i vogna på dagtid, og i vugga på soverommet på natta...

Her sover junior i sengen sin både dagtid og natterstid! [:D] Eller i vogna si når vi triller tur da. [:)]

her sover han i sprinkelsenga på soverommet om natten og vogna om dagen. Han sover veldig lite på dagtid. Er vi på tur kan han sove i bilen. Sover hele natta, så vet forskjell på dag og natt.

Back
Topp