Hvor sover de små???

Han sover på vårt rom enda, men har planer om å flytte på eget rom den nærmeste tiden [:)]

Sign :)
Må også fått en vane/ uvane at hun kommer i senga sammen med mamma og pappa uttpå natta og ligger der resten av natta :)
både fordi hun søker trygghet og fordi mamma er redd for å vekke henne med å løfte henne over sprinklene og dypt nedi senga..

Flere me denne vanen ?uvanen eller?
ORIGINAL: Camomama

Han sover på vårt rom, og kommer til å gjøre det frem til sommeren..
Vi har ikke flere rom her, så han får nytt når vi flytter[:)]

Eget. Gjorde det fordi hun våkner av ALT! Minste lille bevegelse vi gjorde i senga så var hun våken. Nå er hun bare våken 1 eller 2 ganger som regel.

Hun sover hos oss, skal flytte på eget rom når vi flytter. Vi har bare to soverom nå, og på den andre rommet sover storebror [:)]

Hun sover på vårt rom enda [:)]

Sover på vårt rom. Har ikke så mye valg. Kommer til å sover der lenge enda. Lurer på hvordan i alle dager vi skal få det til når han må over i grindsenga men. [8|] Storebror har rom rett ved siden av vårt, men det er så lite at det er ikke plass til to der inne. 

Sover inne på rommet vårt snuppa her...nattammer fortsatt, så det er like så greit. Men hun (eller kanskje jeg) har en liten uvane med at vi sovner under amming...så da sover hun i senga vår fra ca. 4...[8D] Men nå er ferien over...og jeg skal bli flink til å legge henne tilbake igjen.
Blir vel eget rom til sommeren eller no...null stress joggedress!

Her sover han på eget rom[:)]

Her har hun sovet på eget rom siden hun var ca.3 mnd. Hun fikk eget rom med varmeovn da det var så kaldt på rommet vårt. Jeg nekter å ha det varmt på soverommet. Hun får mat ett par ganger i løpet av natten, men jeg har en godstol på rommet hennes.
Hun sover mye bedre på eget rom[:)] Da slipper hun å bli vekket av den minste lille lyd

Itte me flytta inn i nytt hus så har hu sove på eget rom..har vel gjort d i ei uka nå å d har gått kjempe fint[:D]

På vårt rom :) har ikke fler soverom ?

eget rom [:)]

han sover på sitt rom, men om det er skikkelig uvær ute (snakker da STORM) så tar vi alltid begge barna inn til oss.
å når de er syk så sover de hos oss, føler meg mye tryggere da[:)]

ORIGINAL: MaritaOgNoah

På vårt rom i vår seng[8D]

godt å høre at det er flere

han søv på rommet med oss! [:)]
og det kjem han til å gjere ganske lenge enda.. vil i allefall få slutt på nattemåltida før han skal på eige rom..
i tillegg så har eg lest at det ebste for dei små er å ligge på rom med foreldrene til dei er 1 år..

Sover på vårt rom, hadde ikke fått til å slappe av hvis ikke + at han ammes på natta enda

Back
Topp