Hvor sover de små om natten?

Mamamoo13

18.10.13 <3
Sensommerbarna 2016
Jeg har vært litt sløv i det siste og hatt lillegutt i vognbagen ved siden av meg i sengen. Mannen ligger på gjesterommet :p Lillegutt sover godt i sprinkelsengen, men jeg orker ikke å gå bort og plugge i smokken om natten. Nå skal jeg prøve i natt og ikke legge han i vognbagen. Skal se om han kanskje sover litt lenger enn 2-3 timer i strekk i sprinkelsengen. Er lov å håpe ;)

Her sover hun i sengen sin. Men, det er en chicco next to me, så jeg trenger ikke mer enn strekke ut armen for å dytte inn smokken:p Her er det 6-8t sammenhengende etter at jeg har lagt meg. Håper dere får det til i natt❤️

Han sover i trillevugge vedsiden av senga vår fra kl 21-05 stort sett, og han liker ikke smokk. Etter kl 05 vil han ha pupp og ender vanligvis opp mellom oss til vi står opp da :)

Håper dere får en fin natt! Lille her ligger i sengen sin på sitt eget rom, vegg i vegg med oss. Er heldigvis ikke avhengig av smukken om natten, kun ved innsovning. Mellomste hylte etter smokken sikkert fem ganger om natten til han var to år og sluttet med den. Nektet å lete selv etter smokken. Takk for at det fantes smokker som lyser i mørket☺️

Sover stort sett ved siden av meg. Mannen kastes ofte ut pga snorking og at han ikke ligger i ro.. noen netter ligger lillegutt i senga si, men kommer over til oss når det er amming, og da blir han som regel liggende. Mest lettvint ;)

Våres ligger i sprinkelseng på soverommet vårt. :) har tenkt på å flytta han på eget rom veldig lenge, men har bare ikke skjedd.

Takk for svar! Ser at de fleste av dere har babyen ved siden av dere :) I natt sov lillegutt i sprinkelsengen fra 2230-0317 og så til 0630. Da tok jeg han over i vognbagen. Igrunnen var det ikke store forskjellen. Men på morningen sover han lettere og trenger smokken oftere. Men det høres bedre ut med en bedside crib. Hvor lenge kan man bruke en sånn seng? Tenker på størrelse på babyen. Vurderer å kjøpe en sånn istedenfor å bruke vognbagen :)

Har egentlig chico next to me, men må ommøblere rommet vår pga plassmangel da 2 åringen i sprinkelseng også er på vårt rom :hilarious: Derfor sover Minste sammen med meg/oss i kingsize dobbelseng :p
Håper vi får ordnet det så snart mannen har fri og vi barnevakt :cool:

Takk for svar! Ser at de fleste av dere har babyen ved siden av dere :) I natt sov lillegutt i sprinkelsengen fra 2230-0317 og så til 0630. Da tok jeg han over i vognbagen. Igrunnen var det ikke store forskjellen. Men på morningen sover han lettere og trenger smokken oftere. Men det høres bedre ut med en bedside crib. Hvor lenge kan man bruke en sånn seng? Tenker på størrelse på babyen. Vurderer å kjøpe en sånn istedenfor å bruke vognbagen :)
Chicco kan bare brukes 0-6 mnd eller opp til 9 kg:( Kjipt for jeg liker sengen veldig godt og har ikke peiling på hva vi skal gå over til i februar:o

Chicco merker jeg at kan bli en utfordring når mini begynner å bevege seg mere.. vurderer å ta sprinkelsengen inn på rommet, Evt legge henne på hennes soverom (rett ved siden av) snart..

Sover i dobbeltsenga med meg! Mannen er degradert til en madrass på gulvet. :p Vi vurderer sterkt å prøve sprinkelsenga i håp om at han kanskje våkner mindre på natten om han ligger litt lenger unna melkelukta, men kan jo slå begge veier..

Vi har han i sprinkelseng på rommet vårt, men han våkner tusen ganger ila natten fortsatt, så jeg lurer på å legge han på eget rom, for å se om det kan hjelpe.. Noen som har erfaringer med det? Han er over 3 måneder.

Vi har han i sprinkelseng på rommet vårt, men han våkner tusen ganger ila natten fortsatt, så jeg lurer på å legge han på eget rom, for å se om det kan hjelpe.. Noen som har erfaringer med det? Han er over 3 måneder.
Har vurdert det samme. Lillegutt begynner å rasle bare jeg svelger :p

Chicco kan bare brukes 0-6 mnd eller opp til 9 kg:( Kjipt for jeg liker sengen veldig godt og har ikke peiling på hva vi skal gå over til i februar:o
Da ser jeg ikke poeng i å kjøpe den nå når han snart er 4 mnd. Eneste er at den kan brukes til nestemann og :D Du får skaffe deg sprinkelseng. Så godt sovehjerte som hun har om natten så blir nok ikke det noe problem :)

Har egentlig chico next to me, men må ommøblere rommet vår pga plassmangel da 2 åringen i sprinkelseng også er på vårt rom :hilarious: Derfor sover Minste sammen med meg/oss i kingsize dobbelseng :p
Håper vi får ordnet det så snart mannen har fri og vi barnevakt :cool:
Hehe fullt opp på soverommet :) Men det ga meg en ide med sengen. Vi har 180 x 200 seng. Så det er plass til lillegutt i midten av oss. Kanskje mannen kan få flytte ned snart. Han klager på vondt i ryggen av gjestesenga (som egentlig er en gammel sofa) :D

Da ser jeg ikke poeng i å kjøpe den nå når han snart er 4 mnd. Eneste er at den kan brukes til nestemann og :D Du får skaffe deg sprinkelseng. Så godt sovehjerte som hun har om natten så blir nok ikke det noe problem :)
Den senga vi har fra IKEA kan man fjerne siden på, vet flere har gjort dette og bruker den til sideseng :)

Back
Topp