Hvor sover de på dagtid?

Bee

Elsker forumet
Desemberglede 2015
I vogn, vugge, seng? Soverom eller stue? Ute eller inne?

Min frøken har en nydelig Leandervugge som henger i stuen, men som nesten ikke blir brukt... For det stedet hun sover best er nemlig i fanget mitt! Håpte det skulle komme seg nå som hun har blitt litt større, men neida. I dag f.eks. hadde jeg henne i Ergo'en mens jeg forberedte middagen, hun sovnet og jeg la henne i vuggen. Noe som resulterte i at hun våknet etter 5 min. Opp i fanget, sovnet igjen. La henne fra meg på sofaen i babynest, våknet etter 5 min. Og sånn går no dagan...

Som din jente sover han best på fanget :-)
Men han sover ganske greit ute i vogna også, men må få oss babycall før han får stå i vogna på terrassen :-)

I vogna etter trilletur (som reelt sett trenger å vare et halvt minutt til vanlig, men jeg går en liten time for min egen del) for den lange dubben på formiddagen, og stort sett på en av oss på kvelden. Har vugge i stua som hun sover i en del, men må sove godt før hun legges der.

Sover stort sett bare i vogna ute på dagtid, gjerne på tur, så setter jeg vogna på verandaen når vi kommer hjem.

Hun sovner enten i nestet på sofaen, i vogna i gangen (og en sjelden gang ute) eller på meg ;)

I vognen, enten på tur eller inne i gangen. Skulle gjerne satt han ut for å sove, men vi har en nabolagskatt som lusker i hagen, så det tør jeg ikke riktig enda.

Mini ville helst bare sove på meg, i bæretøy, eller i armkrok. Prøvde meg med å legge henne fra meg når hun hadde sovnet, men det pleide resultere i at hun våknet. Så fant jeg enn 'white-noise' app på nettbrettet, setter den på når jeg legger henne ned, så sover hun en god stund. Hun finner ikke roen alene ennå, så må ofte bære/bysse henne i søvn, men kan faktisk få lagd middag uten henne på armen.
Ellers sover hun i vogna for det meste.

Hun sover som regel kun i armene våre. I dag sov hun i vogga si for første gang på veldig lenge ❤️

Han sover der det passer seg, vi er heldige der :) Han sover best ute i vogna og får de fleste duppene ute. Sover også ofte i vugga på stua eller på oss om kvelden :) Med en dyktig sover får mor gjort unna litt husarbeid også! ;)

Ute i vogna er absolutt det beste, bortsett fra oppå meg ;) har en nydelig vugge i stua som min bestefar har laget, men legger jeg han oppi der så våkner han etter 10 min ca.. Klart å få han til å sove på dyna si i sofaen med ammepute rundt.. Men sover max 30 minutter der.. :-P så får ikke gjort mye hvis han ikke vil sove i vogna :-/

I vognen, enten på tur eller inne i gangen. Skulle gjerne satt han ut for å sove, men vi har en nabolagskatt som lusker i hagen, så det tør jeg ikke riktig enda.
Jeg har kattenett til vogna

Jeg ble selv nesten kvalt av en katt som la seg i vogna mi da jeg var baby, og har derfor kjøpt nett

Hun sover best i vognen ute på dagtid. Sa kan hun sove i 4 timer. Om vi prøver inne i vogga, så blir det kun 5-minutters dopper.

Jeg har kattenett til vogna

Jeg ble selv nesten kvalt av en katt som la seg i vogna mi da jeg var baby, og har derfor kjøpt nett
Ja, vi har et nett jeg egentlig kan bruke. Men den paranoide delen i hodet mitt sier at den katten kommer til å klare å komme innunder nettet. Men de gjør kanskje ikke det?

Ja, vi har et nett jeg egentlig kan bruke. Men den paranoide delen i hodet mitt sier at den katten kommer til å klare å komme innunder nettet. Men de gjør kanskje ikke det?
En løs myggnetting legger se seg oppå. Et stramt nett kommer de seg ikke ned til baby. Og du fester det så de ikke kommer inni

En løs myggnetting legger se seg oppå. Et stramt nett kommer de seg ikke ned til baby. Og du fester det så de ikke kommer inni
Så egne kattenett finnes til vogn altså. Da skal jeg sjekke ut det. Har nemlig myggnett og stormnett (som forsåvidt er stramt og festet til vognen), men jeg føler meg ikke trygg på noen av de.

Har vugge i stuen, sovet veldig mye i den for inntil en mnd siden, da begynte vi å gå mye turer så hun sover i vogna! Vi leverer storebror på SFO hver dag mellom 7-8 på morgenen, så drar vi hjem og legger oss sammen i senga frem til 10-11:) Etter det er det tur og soving i vogna! Men kan sove litt i vugga kveldstid! Storerbror var slik du beskriver din baby, så vet hvordan det føles...!

Hun sover best i vogna på tur, men hvis vi er inne sover hun i nestet på sofaen eller på meg.

Han sover i Leandervuggen i stua og ute i vogna, med kattenett over:-)

Back
Topp