Hvor sover barnet ditt på dagen/natta?

Sover somregel i egen seng om natten, med mindre alt er galt og hun trenger litt kroppskontakt. Om dagen sover hun i vogna eller vogga(på soverommet hvis vogna er i bilen eller er svært skitten)

På dagen sover hun i vogna inne og ute, eller på sofaen. På natten sover hun i egen seg som står vedsiden av sengen min.

Hvor mange timer i løpet av dagen/kvelden og natten sover barnet deres?? Min sover ca 5-6 t i løpet sv dagen ! Er det mye? Han er 11 uker

Hvor mange timer i løpet av dagen/kvelden og natten sover barnet deres?? Min sover ca 5-6 t i løpet sv dagen ! Er det mye? Han er 11 uker
Min sover nesten ikke på dagen.:p
På natta sover han vanligvis først 6-7 timer, så litt mat og så sove et par timer til.

Synes ikke det er mye.. Vår er 12 uker og ho er våken 4-5 timer bare :p

Så deilig da:-) det er vel individuelt hvor mye de sover.. Barn er jo forskjellig! Jeg tenker at så lenge han er blid og fornøyd når han er våken.

Så deilig da:) det er vel individuelt hvor mye de sover.. Barn er jo forskjellig! Jeg tenker at så lenge han er blid og fornøyd når han er våken.
Helt klart:) Så lenge de er fornøyde er ingenting galt ;)

Back
Topp