Hvor sover barna deres?

griseknoen

Forumet er livet
Sover barna deres på deres rom eller på eget rom? I egen seng eller i deres seng? Når er det vanlig å flytte dem inn på eget rom? Hvor lenge er det greit å sove hos foreldrene?

Her har vi kastet mannen på sofaen og gutten på 3 mnd sover i vår seng :) Men det er nok ikke fryktelig lenge til han blir flyttet over i egen seng på eget rom snart :)
Må bare få kjøpt meg babycall først :P
Jeg syns at 4-6 mnd er perfekt å legge i egen seng, eller eget rom, men det er også helt greit å ha de på samme rom eller i samme seng frem til 1 år :)

Gutten sover i egen seng, startet v nyttår. Det går stort sett bra, men av og til blir det litt skriking... Vi har bare et soverom, så vi deler det alle tre. Sambo lå mye på sofaen før j fødte fordi j var så var på lyder, men nå kunne j ikke tenkt meg å ha han noe annet sted enn i senga :) Noe kjæresteaktig må vi holde på, da dag og kveld dreier seg om minsten :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Nå hørtes d vel ut som j forsømmer sønnen min på natta, men han sover da stort sett :p Åsså får han komme i min seng på morgenen :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Her er det egen seng som gjelder, da sover mor, far og barn aller best. Sprinkel senga hans står ved siden av vår seng, men regner med at han flyttes til eget rom neste måned en gang, etter innkjøp av babycall.

Back
Topp