Hvor sover babyene deres...

Noen ganger i vogna, andre ganger i lekegrinda i stua. Og noen ganger på brystet til mor :P
 
Brystet til mor med eller uten bæresele, vugga som står i stua, eller i vognen hvis vi går tur.
 
Stort sett i sofaen.... Noen ettermiddager har jeg fått lagt han i vogna mens vi spiser.
Nå sover han i bæreselen:(
 
Babynest i vogna :) (på stua)
 
Vogna, lekegrinda elle baby nestet i sofaen :)
 
Stua/sofaen, senga vår sammen med meg eller på fanget. Har en liten klegg så får ikke gjort så mye her.
 
Kun i vogn dersom vi triller, ellers nesten bare i armene våres... Hun er skikkelig plaget med mage og refluks, og nekter å ligge flatt på rygg. Har godtatt å ligge i sofaen dersom hun kan sovne først ved pupp og deretter bli lagt over i sofaen om vi har bygget den opp.
 
Har en gammel retro vogn som står i stua, og oppi der sover han når han godtar å sove for seg selv på dagen :P
 
I nestet som er i lekegrinda, i vogna eller på brystet til hu mor;)
 
I armene til mor eller farhar nettop fått en fisher price huske som vugger og spiller musikk, der klarer hun å ligge/sove litt for seg selv
 
Enten i babynest i legegrinden, eller på soverommet som vi har begynt med nå, siden han sover bedre der. Da sover han i babynesten i bedside criben :)
 
I nestet sitt i sofaen, senga på soverommet hvis jeg holder på å rydde i 2etg eller på brystet til mor og far veeldig ofte :p
 
Back
Topp