Hvor sover babyene deres på dagen?

M+A=baby

Forumet er livet
Marsboerne
VIP
Sommerfuglene 2017
Her sover hun litt i kurven sin, men hun sover nesten hver gang jeg ammer så da sover hun ofte på fanget mitt eller i sofaen ved siden av meg. Er så koselig å ha henne hos meg hele tiden! Legger henne egentlig bare i kurven hvis jeg skal spise eller på do.

Han sover stort sett i kurven sin eller på sofaen ved siden av oss. Sover litt oppå oss men det blir mest på kvelden når storebror ikke er våken. Må prioritere han når baby sover. Storebror sov på oss hele tiden og våknet bare vi så vidt prøvde å flytte på han, så er veldig fornøyd med at lillebror stort sett sover videre når vi legger han ned og også at han kan sovne av seg selv i kurven.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

I vugga si, men akkurat nå på meg.

Sent from my iPhone using BV Forum

I vogna, eller kurven sin, eller på en av oss. Men må som noen nevner over prioritere storesøster når bebi sover, så det blir helst når hun er i bhg eller på kvelden.

Her sover hun litt i kurven sin, men hun sover nesten hver gang jeg ammer så da sover hun ofte på fanget mitt eller i sofaen ved siden av meg. Er så koselig å ha henne hos meg hele tiden! Legger henne egentlig bare i kurven hvis jeg skal spise eller på do.
Så deilig å høre. Har det sånn jeg også. Men må som sagt ha tid til storebror også. Litt lek og prat med han. Er bra han er 5 år, og har forståelse for at babyen tar mye av min tid. Ipad er flott for han nå.

Stort sett i vugga, men litt i fang. Men prøver å være mest mulig med storesøster når lillebror dupper.

I lekeginda, på sofaen eller oppå en av oss andre i familien. :)

Back
Topp