Hvor sover babyen?

Septemberbaby__

Flørter med forumet
.. og hvordan går det med nattesøvnen deres? :)
Her er det samsoving som gjelder. Lille finner ikke roen i egen seng og det er egentlig veldig praktisk å ha han rett ved siden av meg. Sover som regel 2 timer om gangen før han skal ha mat igjen. Noen ganger sover han 3 timer i strekk, det er luksus!

.. og hvordan går det med nattesøvnen deres? :)
Her er det samsoving som gjelder. Lille finner ikke roen i egen seng og det er egentlig veldig praktisk å ha han rett ved siden av meg. Sover som regel 2 timer om gangen før han skal ha mat igjen. Noen ganger sover han 3 timer i strekk, det er luksus!
Sover ved siden av meg i babynest. Sover som regel 6-7 timer i strekk:p
På dagtid har vi begynt med soving i vogn ute, da har hun to dupper på 3 timer hver.

Nattesøvn høres deilig ut [emoji23]Samsoving her også.. den lille er veldig urolig når natten kommer, og særlig hvis hun må ligge i egen seng. Hun kan også være våken store deler av natta, da hun er urolig.. [emoji85]

God blanding av samsoving og sove i egen seng. Sover ofte første del av natten i egen "seng", den står helt ved siden av senga. Siste del av natta samsover vi ofte da han kaver og er fryktelig urolig

Som regel sover han i si eiga seng, starter i allefall der. Det hender han ender opp ved sida av meg, men det er sjelden. Sover som oftast 2,5-3 t i strekk, så kan vi bruke alt frå 30 min til 1,5 t på å amme/skifte bleie/roe ned før han sover igjen. På dagtid sover han også som oftast 3-timers lurer i vogna si.

Sover ved siden av meg i sengen på natten. Alt fra 3-5 timer i strekk første delen, så 3 timer frem til morgenen. Fungerer veldig bra :-) På dagen ligger hun ofte i babynest i soffan, har en lengere lur på 3-4 timer ca. Eller så sover hn små sunder i vogna eller på meg.

Sover ved siden av i senga enn så lenge [emoji4] Flytter han på eget rom når det er vits. Nå mates han ca hver 3-4 time om natta.

Istarten haddd jeg moses krybbe atme senga, endte såklart opp med samsoving iløped av nettene, nå har hu egen sprinkelseng i samme rom men er enda litt samsoving

Ligger i vugge si på natta. På kvelden har han vært ganske urolig i det siste så da er det gjerne soving oppå meg (våkner om jeg flytter han etter pupp).
Samsover i utgangspunktet ikke av diverse årsaker, men har blitt litt når han må ha nærhet på natta. Men som regel ikke.

Jeg sover faktisk veldig greit og endel på nettene for tida, men har skikkelig sovebaby.

Har en bedside crib og babynest oppi den. Sover 2-3 timer mellom måltidene. Gleder meg veldig til han sover lenger om gangen.

Han sover i utgangspunktet i sin egen seng som er helt inntil min. Han sover gjerne 5-6 timer før han skal ha mat, og da er det gjerne mat med 2-3 timers mellomrom etterpå. Han havner ofte oppi senga med meg på morgenkvisten når han skal ha mat, for da er jeg så trøtt at jeg ikke gidder å sette meg opp for å amme[emoji28]

Har blitt mest samsoving da det er det eneste som gjør at han sover uten å kave så mye. Og det er enklere med tanke på amminga, han liker best når vi ligger i senga å ammer også [emoji6] 3 timer sammenhengende søvn er luksus her i gården også [emoji25]
Han kan sove i vogna eller nestet på dagtid, men om natta er det kun inntil mor som gjelder. Men siste 2 dagene vil han bare sove på meg på dagtid også, så litt støl i armer og skuldre kan man si [emoji85]

Sover sammen med meg i vår seng på natten, umulig å få henne til å sove i bedside criben. Er rolig og fin om natten og gråter aldri da (urolig på kvelden før vi legger oss) sover 3-3,5 t i strekk.

På dagen sover han i vogna eller i redet som ligger i babygrinda. Er han trøtt nok er det bare å legge han ned, gi smokk og så sovner han når jeg begynner å rydde eller bråke litt. Går vi tur sovner han før jeg er ite av døra nesten i vogna [emoji23]

På natta sover han litt i redet sitt, enten i vår seng eller oppi sprinkelsenga si, ellers så ligger han på siden inntil meg. Nå er han tett i nesa og da sitter jeg å sover med han så han får puste litt bedre :)

Sover litt i bedside-crib og litt sammen med oss på natta. På dagen er det litt i vogga, litt i vogna, men mest i armene til en av oss.
Har stort behov for nærhet!

Har bedside-crib, men denne har vært lite brukt til nå. Samsover på natta, da lillesøster er urolig/sover dårlig. Plages med luftsmerter, så er mye våken på natt... [emoji42][emoji42] Skal til kiropraktor neste uke, og håper det hjelper litt på uroligheten[emoji57]

På dagen sover hun i vogna, i Leandervugga, i sofaen eller på en av oss. Første duppen tas som regel i vogna da eg triller til bhg og triller tur etterpå. Resten av suppene avhenger av hvor vi er og hva vi gjør. Blir som regel en trilletur til på ettermiddag, så da sover hun igjen i vogna.

Back
Topp