Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hehe.. Han gjør i grunn litt av hvert ;-P
Har vugge ved sengen som han skal sove i. Men havnet hver natt i vår seng og blir fort varm og jeg er for trøtt etter mye nattevåk, så fra og med nå i natt prøver vi ammemadrass/ samsovingsmadrass . Dagtid sover han enten i vugge som flyttes til stua eller i lekegrind på stua. Er det mye bråk/ støy fra de andre barna eller lignende, prøver han på dagtid sprinkelsengen på rommet sitt ;-)
Første natten hjemme og lillemann ligger i sprinkelsengen sin. Vogga står oppe i stua. Men senga er jo så stooor I natt hadde jeg han jo helt inntil meg i den gjennomsiktige sykehuskorga, men nå ligger han HELE 2 meter unna med sengekant så jeg ikke kan se
Spent på hvor mange amminger det blir i natt, og om han syns det er ok å bli lagt tilbake i sengen sin igjen
Sover i vugge på stua på dagtid, og i egen seng på natta. ammer en gang i løpet av natta, så etter amming på morgenen ligger han som regel litt i sengen vår før vi står opp
Her sover ho i sengen sin som står inntil vår seng, men blir fort at jeg sovner under natt ammingen å at hun da også sover noen timer inntil meg <3 syntes det er kjempe koselig, utenom det at ho er så utrolig varm. Lille varmeovnen min
Til nå har vi vekslet litt mellom å ha henne i sykehussengen sin og mellom oss (vi er på barsel enda). Noen ganger er hun litt urolig (vondt i magen) og da har hun behov for litt nærkontakt. Men har sovet godt i "baljen" sin også. Når vi reiser hjem i morgen så er planen at hun skal sove i korgen ved siden av sengen vår. Vi har elektrisk seng, så jeg tenker det da ska bli enkelt med tanke på amming og til og fra flytting.. Merker eg sover bedre når hun sover i egen seng, så det er vertfall ønsket