Hvor sover babyen?

Catski

Forumet er livet
Hos oss sover han i vugge om dagen på stua, mens om natten sover han sammen med oss i dobbelsenga. I begynnelsen var jeg nervøs for å rulle over han. Synker meg ned i seng slik at vi ser hverandre. Han sover kjempegodt om natten foreløpig, våkner 3-4 ganger i løpet av natten for å spise. Tenkte i allefall jeg skulle gjøre dette til stingene har blitt bra, bare så utrolig vondt og drive å reise seg opp hele tiden.
Er det flere som har babyen i senga sammen med seg.

Her ligg snuppa i si egen seng, å det ha ho gjort fra dag 1.
Tør ikke ha ho i senga, sambo søv så tungt å uroli.!
Men det funger bære bra å ha ho i egen seng..

På dagen sover hun i baggen sin, men om natta vil hun ikke det. [8|] Skjønner hun forskjellen eller?? [8D] Da skal hun sove sammen med meg. Veldig lettvint å slenge fram puppen når hun blir sulten da... [:D]

Planen er at han skal ligge i egen seng om natten da... får se hvordan det blir [:)] Nå sover han i kurven sin i stuen - funker heldigvis kjempegreit [:)]

Ja det er det jeg tenker på... at det er vondt å stå opp hver natt. På sykehuset gjorde sambo det, og han sier han skal stå opp når filip våkner og hente han til meg og legge han tilbake når han er mett, men når sambo begynner å jobbe igjen, kan det vel bli andre boller [8|] hehe.. orker vel ikke like mye da nei! [:)]

klompen sover i kurven sin nede om dagen og så tar mi den med opp på natta når mi legger oss,men da ska han ikke ligge i den,men jeg tørr ikke la han ligge i senga vår,så jeg sitter heller oppe i 2-3timer om det er det som må til for å få han t å sovne oppå meg og så legge han i si seng,men som regel våkner han og ska ha mat da,så er det på ann igjen..han spiser som en gal t å være så liten..alt fra 60-120ml..åssen er det med deres??jeg pumper mæ for å være sikker på at han blir mett,ellers så sovner han bare med puppen,greit det på dagen ,men ikke om natta.

På dagen sover han i vognbaggen.
På natten sover han i senga si.

Alina sover i vuggen i stua om dagen,å vi styrer veldig for å få henne til å sove i egen seng om natten.i natt var d fremskritt,hun sov der i 3,5 timer så våknet hun da det var tid for mat! tar henne i vår seng da,hun sover ikke mellom oss,fordi jeg vil ha henne så jeg har full kontroll selv...

ORIGINAL: laban2

Nurket sover i voggen sin på soverommet vårt om natten...og om dagen så er det litt forskjellige steder...i vognen,på sofaen,på fanget mitt og i voggen sin[:)]

Det samme her, men på natta ligger han litt med meg i senga og litt i sin egen seng [:)]

Her sover hun i en kurv på stua, og egen seng om natta..[;)] Har fungert kjempebra hittil..

Malin sover i vogga i stua om dagen og egen seng om natten [;)] Funker veldig bra! Det hender at hu sover litt i vår seng, men prøver å ikke få henne vandt med det..

Når Marcus var liten sov han i vogn eller i senga si om dagen, og han sov i senga si om natta, eller han sovna ved sida mi viss me amma. Eg slutta med amming når han var 3 mnd og då låg han på eige rom i si eiga seng, for han fekk ikkje mat om natta lenger.

Nå får vi oss kurven som samboer har ligget i når han var liten, så da får gullet ligge i egen seng om natten. Har sprinkelseng også da, men synes den har vært så enorm til den lille kroppen. Så det skal bli godt å få han i egen seng nå. Må bare få kurven rustet opp litt.

Hauk sover i sofaen, på fanget eller i bagen sin på dagtid. På natten har han foreløpig sovet sammen med oss i sengen, men vi skal begynne å jobbe for å få han til å sove i kurven sin nå. Det er bare det at mamma'en sovner når hun ammer om natten... [;)][:D]

Back
Topp