Hvor sliten er du etter en dag på jobb?og hvilken jobb har du?

me84

Elsker forumet
Litt ?

Ikke sliten i det hele tatt,har masse energi?

Veldig ?

Helt utslitt,orker ingenting?

Veldig sliten.....

Er nok litt fordi jeg ikke trives så godt på jobben.... Jobber på Kiwi....
Men nå er jeg sykemeldt da... [8D]

Det varierer VELDIG! Noen gang vil jeg bare legge meg ned og dø,andre ganger er jeg i siget og føler ikke jeg kan finne på nok for å få ut all energien[:-]

Helt utslitt orker ingen ting.
Men det er fordi jeg har en slags bindevevs sykdom.
Skal egentlig ikke jobbe fullt, men noen ganger man ikke noe valg[:D]

noen ganger veldig sliten, andre ganger ikke sliten i det hele tatt..

Det varierer veldig.
Begynte i ny jobb for to uker siden, så det har vært en del å sette seg inn i av nye arbeidsoppgaver..
Enkelte dager vil jeg bare kollapse på sofaen, mens andre dager er jeg full av energi

jeg er alltid sliten og uten energi...

men jobben er ikke slitsom.. stort sett tilbringer jeg dagen i en sofa med strikketøyet og prater med folk med ulike psykiske problemer.. på godt norsk kalles det selskapsdame.. på fagspråket heter det sykepleiestudent i praksis på kontaktsenter for personer med psykiske lidelser..
[:D]

har akkurat begynnt å jobbe igjen etter 1,5 år hjemme....jobber i butikk og er akkurat passe sliten når jeg kommer hjem - sliten nok til at jeg synes d er godt å være hjemme alene en kveld og slappe av, legge meg tidlig og slikt - men har nok energi til å lage middag og kose meg med ungene når de er våkne[:D] Perfekte jobben for meg!

Jobba på kontor 8-16 før, d var ikke noe for meg - dausliten hver eneste dag, 8 timer på jobb og 2 timer kjøring hver dag....orka ingenting når jeg kom hjem, bare sov!

som regel veldig sliten.er så og si bare fysisk arbeid,så er gåen i ryggen og bekkenet mitt etter endt arbeidsdag.så er det jo rett hjem til 4unger og lage mat,styre i heimen osv fram til de legger seg mellom 19-20.
etter det er det rydding også sofan som gjelder.[:D]

ORIGINAL: me84

Litt ?

Ikke sliten i det hele tatt,har masse energi?

Veldig ?

Helt utslitt,orker ingenting?

For tiden så står det mellom veldig og helt utslitt, orker ingenting. Jeg har kontorjobb (saksbehandler), så sitter foran pc'n hver dag. Ikke så fysisk utfordrende, men jeg er syk, så det er sykdommen som gjør at jeg sliter. Men er (forhåpentligvis) på bedringens vei, og jeg elsker jobben min, så da møter jeg opp og satser på at alt går bra [:)]

ORIGINAL: søvnløs og lykkelig

veldig!!!  legger meg som regel i 21.00-22.00 tiden.

fullt kjør..

Jepp..

Varierer mellom god form og dødens sliten!

De fleste dager er jeg midt i mellom ... eller drita sliten.

Jobber i barnehage.

ORIGINAL: Tullene og meg

Det varierer VELDIG! Noen gang vil jeg bare legge meg ned og dø,andre ganger er jeg i siget og føler ikke jeg kan finne på nok for å få ut all energien[:-]

kommer litt ann på om sjefen har hatt en bra dag, jobber best de dagene hun ikke er der hehe. Og jobber ofte lange dager, fra 8 - 18 så mister litt piffen hvis jeg kommer hjem til bomba hus! [&:] liker mindre og mindre jo eldre jeg blir å måtte jobbe annehver helg. [:@]

Er sliten, blir ikke gjort så mye annet de dagene jeg har vakt. Blir spennende å se hvordan det blir nå, når det er en liten en som også skal ha av sitt. Er i permisjon til 01.01.11. Jobber som sykepleier.

Jeg er ikke fysisk sliten, men emosjonelt sliten om det har vært mye vanskelige saker...

Jobber i kundeservice.

Jeg har gjerne ikke så lyst til å snakke i telefonen når jeg kommer hjem da [8D]

Nei ikke sliten, alltid masse energi  [:D] (helt sant)

Jobber natt, sover på dagen og er klar for dagen og kvelden i 13 tiden, da nyter
jeg min "morgen" med kaffe og frokost før størsten kommer fra skolen, har god tid til å
hjelpe til med lekser før jeg henter i bhg. 

Jeg er så glad for mitt valg, for jeg begynte i
hjemmesykepleien i juli, før det jobbet jeg på kontor 8 - 16, og det var drepen [:'(] stress og mas fra 6 30 om
morgenen.. til størsten la seg kl 21[&:]

.. jobber jo da bare 2-5 vakter i uken da [:D]. Er hjelpepleier btw [8D]

Har 100% stilling i bhg og er ganske sliten når jeg kommer hjem fra jobb [:o]
Er i tillegg 100% alene med snuppa mi ...

ORIGINAL: StinkiStini

Varierer mellom god form og dødens sliten!

De fleste dager er jeg midt i mellom ... eller drita sliten.

Jobber i barnehage.

Signerer. Men gøy er det![:D]

Veldig sliten i hodet..... Føler det er ting å tenke på hele tiden, klarer liksom aldri å legge fra meg jobben... Jeg er lærer. Er sjelden fysisk sliten, men kan bli det etter perioder med foreldresamtaler eller myeøvinger til diverse fremvisninger

Back
Topp