Hvor skal vi opprette fødetråden vår.

Høne_mor84

Glad i forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Inne på skjult forum eller på åpen. Tenker at det er litt dumt for dem av august brukerne som enda ikke har tilgang til skjult gruppe, samtidig som jeg også ser fordelen med å ha den mer skjult. Hva tenker dere andre. Er vel ikke veldig lenge til babyene begynner så smått og ankomme. Og noen har allerede født som jeg vet om, eller ligger på sykehuset.
 
Det er jo ikke så vanskelig å få nok innlegg til å få tilgang til skjult forum, om man virkelig ønsker det. Jeg hadde kanskje følt meg mest komfortabel med å ha den tråden på skjult, pga mye personlig info og opplevelser, og særlig om man vil slenge med et bilde av den lille også.
 
Det er jo ikke så vanskelig å få nok innlegg til å få tilgang til skjult forum, om man virkelig ønsker det. Jeg hadde kanskje følt meg mest komfortabel med å ha den tråden på skjult, pga mye personlig info og opplevelser, og særlig om man vil slenge med et bilde av den lille også.

Ja, ser den. Skal man slenge på et skrytebilde, noe som er veldig koselig både for den stolte moren og de nygjerrige andre, så er det jo selvsagt bra at det ikke ligger ute på åpen forum.
De som ikke har tilgang kan jo enten lage en egen tråd her ute på åpen, som er litt mer upersonlig, eller gjøre det som må til for å få tilgang til skjult.
 
Pga bilder tror jeg også at skjult er best.
 
Stemmer for skjult. Pga det er ganske personlig. Lettere å dele da, enn om det ligger ute åpent hvor alle og enhver kan lese og se eventuelle bilder. :)
 
Synes i hvert fall vi skal ha en på skjult, siden mange ikke ønsker å dele personlig info evt. bilde på åpent (meg selv inkludert).
Går også an å opprette en på åpent forum i tillegg dersom man ønsker det og ikke har tilgang til skjult.
 
Ingenting i veien med å ha et på åpent i tillegg til på skjult. Men for min del ville det da bli mer sånn at jeg legger ut "baby født, så og så stor, født vaginalt/KS" og mer utdypende på en tråd på skjult.

Men samtidig tenker jeg også at de som er såpass interessert i andres opplevelser rundt fødselen også er såpass aktive at de har tilgang på skult i utgangspunktet :)
 
Forrige gruppe hadde begge steder men man skriver gjerne mer detaljert og personlig på skjult. Jeg er mest komfortabel med det :)
 
Man kan jo opprette to ulike da, en på åpen med mer generell info. Ikke noe personlig.

Mens den som ligger på skjult kan inneholde litt mer detaljer, bilder, fødselhistorie osv :)
 
Last edited:
Man kan jo opprette to ulike da, en på åpen med mer generelt info. Ikke noe personlig.

Mens den som ligger på skjult kan inneholde litt mer detaljer, bilder, fødselhistorie osv :)

Ser ut som de fleste gruppene stort sett løser det sånn ^^
 
Back
Topp