Hvor skal man gjøre av snøen?? (ble litt lang ja...)

Dragemamma

Forumet er livet
*MIA*
Lille blånde meg skulle ut å måke i ste.

Så sto jeg der med skoffa (ikke sånn stor sørlansskuffe desverre, men en sånn relativt liten med langt skaft..)..
Tittet rundt meg... hmm... og kom ikke noe serlig lengre...
Hvor skulle jeg gjøre av all snøen?

På en kant var huset, en annen gjerdet til nabons hage, den tredje veien og den fjerde veien/smuget opp til inngangen på huset. Ca ti meter opp denne veien/dette smuget har vi hage og der kunne jeg jo kaste det...men det var jo veldig langt å gå da..med hver eneste skuffe.

Det endte med at noe havna i hagen til nabon (de bruker det bare som hytte om sommern), noe havna i veien (kasta det sånn spredt utover...det kom jo derfra likevel) og noe havna helt inntill huset.
Og da hadde jeg bare klart å måke en 1,5meter bred stripe fra veien og opp til veien/snuget opp til inngangsdøra.

Og jeg må ta resten av plassen der...for det er der vi parkerer...bilen er bare ikke hjemme de nærmeste dagene[;)]

Jeg får ta resten senere.. Lurer på om jeg skal løpe ut nestegang jeg hører at traktoren som måker her kommer for han snur innerst i gata, snur og kommer tilbake. Så måker jeg så mye som mulig ut i veien før han kommer tilbake også tar han det med seg noen meter og presser det ut i kantene ... hehe... lurer på hvor mye jeg klare å få ut i veien før han kommer tilbake - i tillegg til at jeg må kle på meg[8|]

Noen andre med liknende problemer??

Du kan sende snøen hit[:)] Tviler på at det er snø her til jul[:(]

ORIGINAL: lille_piaff

Du kan sende snøen hit[:)] Tviler på at det er snø her til jul[:(]

Har ikke vært noe her heller før nå... men kan lett sende litt ja..kommer med luftpost[;)] skal kaste så mye som mulig opp i lufta i morgen[:D]

Takk, takk[:D] hehe.

Back
Topp