hvor skal jeg oppbevare puregon??

babytutta

Forumet er livet
står både kjøleskap å under 25 + grader på pakka jo.
hu dama på apoteket sa i kjølskap, men mener jeg lesteom noen som fikk så "grautete" veske i kapselen av dette. det kommer ikke til å fryse i kjøleskapet...skal legge det i døra.
men hva gjør dere/gjorde dere??

skal ikke taes før onsdag.og mellom dagene da..hvor ladere pennen da??

takker for svar[:)]

Hos meg lå den på badet.  Hu på sykehuset i haugesund sa at så lenge enn ikke hadde kjøleboks med seg for å frakte hjem medesinen, så kunne den ligge i skapet. For når de tar ut medesinen av kjøleskapet på apoteket bryter de kjøle sonen . Så da kan du oppbevare den kor du vil sa hu på apoteket og .

okei..hatt den rett i kjøleskapet jeg nå. 1 time siden apoteket..kanskje 1 1/2 time..jaja. nei 2 nesten.off

jaja nå er den i døra oppe sammen med egga[:D] da får den bare ligge der. står jo kjøleskap og hu sa det, så kan ikke være feil. ingen som har sagt noe om kjølehinne..[:)]

Jeg hadde de liggende i kjøleskapet til jeg skulle bruke de. Og så ble de flyttet en etter en ned på nattbordet etter hvert som de skulle brukes [:)]

Hadde det i kjøleskapet, helt til ampullene ble åpnet. Da ble det på badet istedet. [:)]

Hadde alt i kjøleksapsdøra, der er også el-sprøyta på den så står det at den MÅ VÆRE DER. Men ampullen som er i Puregon pennen er på kjøkkenet er ikke så varmt der som på badet. Fikk også beskjed på apteket at puregon ampullene skulle være i kjøleskapet frem til de er åpnet.

Hadde den i kjøleskapet, men tok den ut en stund før eg injiserte (gjerne kvelden før) slik at
det ikke skulle ise sånn når eg sprøytet inn.
Tror kanskje badet er litt for varmt iallefall, skal vel være under 23 eller no?[8|]

Jeg la hele esken i kjøleskapet med engang etter at jeg hadde hentet de ut...fikk beskjed om at det var kjølevare og skulle oppbevares i kjøleskap...[;)]

Back
Topp