Hvor skal jeg lete?

ballah

Glad i forumet
Til alle dere som har funnet hjertelyden ved hjelp av en Angelsound. Hvor ca var den. Har lett litt nå, og hårte masse slag, men det var nok av meg selv. Gikk ikke så innmari fort. Jeg klarte å telle lett antall slag. Hvor fant dere babyens hjerte, og hvordan høres det ut? kan man enkelt telle antall slag i minuttet?

Har ikke prøvd selv. Men har lest hva de andre her har sagt. Og de sier at man skal presse litt ned mot skambeinet. Men at det er lurt å høre på sin egen puls først, så man vet hva man ikke skal se etter. Lett å få sin egen puls vettu. Også bør man prøve i ulike stillinger. Typ: Liggende, stående.

Og full blære var visst veldig smart, hvis man har problemer med å finne=).

De som har prøvd kan sikkert si mer. Jeg bare legger nesa mi i alt[:D]. hihi.

Lykke til;)

tidlig fant jeg den nede ved skambeinet, måtte bøye dopleren ned mot underlivet, og trykke godt inn. Min egen hører jeg tydelig ut på venstre og høyre side, babyen fa.nt jeg stort sett mere midt på da. Ingen tvil når du finner babyen, for den vil være mye raskere en din. Jeg synes den er vanskelig å telle, går for fort. Godt tips er å ligge og ha full blære

Jeg fant, Jeg fant [:D][:D] For en deilig følelse det var.. Sambo ble kjempeglad.. Tusen takk for tipsene.. Jeg lette rett og slett for langt opp...

Back
Topp