Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når har du termin?St.olavs
Sykehuset innlandet, Kongsvinger <3 hyggeligste plassen i landet! Det er jeg sikker på ^^, hører egentlig til på ahus siden det er nærmere, men valgte Kongsvinger begge gangene <3
Når har du termin?
Har hørt masse fint om fødeavdelingen på ahus, og vet de har noen av landets dyktigste barneleger bla.a, men jeg har generelt veldig dårlig erfaring med det sykehuset på andre områder.. Alt for mange dårlige opplevelser og minner knyttet til det til at jeg helt tørr å stole på de. Mistet en av mine beste venninner pga feilbehandling og dårlig oppfølging F.eks...Ble nysgjerrig, kan jeg spørre hvorfor du valgte Kongsvinger og ikke Ahus? Kongsvinger hadde på ingen måte Vært noe alternativ for meg da det er altfor langt unna, men for meg sto det mellom Ahus og Fredrikstad sykehus. Ca like langt. Valget var gnske enkelt for meg da jeg fødte første gang, det ble Ahus fordi jeg utelukkende har hatt gode opplevelser derfra når det gjelder tidligere sykehus besøk av diverse årsaker. Har aldri tidligere Vært på Fredrikstad sykehus så da var jo den saken grei hadde kjempe bra fødsels opplevelse hos Ahus første gang så derfor blir det der nå igjen
Har hørt masse fint om fødeavdelingen på ahus, og vet de har noen av landets dyktigste barneleger bla.a, men jeg har generelt veldig dårlig erfaring med det sykehuset på andre områder.. Alt for mange dårlige opplevelser og minner knyttet til det til at jeg helt tørr å stole på de. Mistet en av mine beste venninner pga feilbehandling og dårlig oppfølging F.eks...
Pluss at jeg kjenner flere som jobber der (både leger og sykepleiere) og jeg vet at de som jobber der så og si alltid er underbemannet og overarbeidet stakkar. De er bare mennesker de også, og den menneskelige faktoren blir fort glemt i kaoset de jobber oppi.. Hver gang jeg har hatt noe med sykehuset å gjøre, har jeg blitt kastet i alle mulige retninger, ting har alltid tatt voldsomt med lang tid, informasjon har vært noe jeg har måttet sloss for å få tak i omtrent og jeg har aldri fått samme personen å forholde meg til når jeg har vært der..
Men dette er jo som sagt ikke noe med fødeavdelingen å gjøre. Den har jeg egentlig bare hørt fine ting om.
Valgte Kongsvinger, rett og slett fordi det er et mindre sykehus, det er mindre trykk og mindre belastning på personalet. Det gjør at de som jobber der har faktisk tid til å høre på deg og er i tillegg veldig flinke og kompetente. Der har jeg alltid blitt møtt med punktlighet og alltid fått kjempe god oppfølging både på sykehuset og etter besøkene var over. Jeg vet at hvis jeg kommer inn dit så har jeg 1-2 personer jeg får å forholde meg til og informasjonen flyter fritt fra man går inn døra uten at man behøver å sitte i timesvis eller døgn og vente og mase på alle man møter på