Hvor skal du føde? :)

Stavanger
 
Drammen :)
 
Blir vell Haugesund her. Har et lite ønske om hjemmefødsel :p å vist jeg er mer sta denne gang enn sist å kjøre så ender det nok opp med hjemmefødsel uansett :p (stoppet helt opp sist da vi kom til sykehuset med åpningen)..
 
Venninda mi føda der, da var jeg med. Utrolig mye bra man kan si om den plassen. Hu jordmora som var der når venninda mi føda var bare helt fantastisk!
Så godt å høre :) er veldig spent. Men har hørt mye godt om de da. Den jordmora kan godt være på jobb når jeg skal dit :) Er vel et jordmortroll på alle sykehus, håper bare jeg slipper å møte på det! :D
 
Tønsberg
 
Trondheim her også mest sannsynlig. Hva har skjedd med lystgassen på st.olavs?

De har sluttet med lystgas pga sikkerheten til jordmødrene. Selv om de har avsug slipper en del tilbake i rommet og lystgass er abortfremkallende tidlig i svangerskap. Tror Levanger fortsatt har. Jeg hadde veldig god hjelp av lystgass sist :( og var utrolig fornøyd med st. Olavs :)
 
Lystgass er vel slutt over alt vet jeg..? Var slutt i Kristiansund i 2009... DET vet jeg ;)

Anyway, Kristiansund på meg
 
sitter å tenker, kan man bare velge sykehus sånn uten videre? Så om jeg ikke liker skien, så kan jeg i teorien bare reise til arendal eller no sånn? Har nemmelig blitt litt skeptisk... aner ikke åssen det ser ut på sykehuset, så det blir spennende å se, men på "Fødeavdelingen" på tv, så ser det så forferdelig trist ut :( både levanger og trondheim synes jeg har fine rom, men er så redd å støte på sånn "glattcelle" utseende :S
 
Stavanger her :)
 
sitter å tenker, kan man bare velge sykehus sånn uten videre? Så om jeg ikke liker skien, så kan jeg i teorien bare reise til arendal eller no sånn? Har nemmelig blitt litt skeptisk... aner ikke åssen det ser ut på sykehuset, så det blir spennende å se, men på "Fødeavdelingen" på tv, så ser det så forferdelig trist ut :( både levanger og trondheim synes jeg har fine rom, men er så redd å støte på sånn "glattcelle" utseende :S
Det er fritt sykehusvalg i Norge. Du må likevel søke. Ønsker du et annet sykehus enn det du sogner til, bør du søke ganske tidlig. Både lege og jordmor kan søke for deg.
 
Back
Topp