Hvor skal du føde?

Bina

Pine Bina
VIP
Noen av dere som har bestemt dere for hvor dere vil føde?
For meg blir det enten ullevål eller ringerike s.hus:)

Stavanger universitets sykehus =)

Stavanger her :)

Termin 08.04.14! :D

Tror jeg har bestemt meg for A-hus...
Men skal høre med gynekologen om hun har noen meninger først ;)

Helt klart Ullevål :)

Ahus, uten tvil!! Er veldig fornøyd med Ahus, har et barn med spesielle behov fra før som ble født der og har bare positivt å si om de

Hvis dette ikke går galt ( som det ser ut som) . Så blir det på sørlandet sykehus, kristiansand. Fått begge guttene mine der og er veldig fornøyd med behandlingen der :)

St. Olavs jeg også, har ikke så mye valg ;)

Jeg er veldig usikker. Var på ahus sist. Var greit det, men ikke noe spesielt som gjør at jeg gjerne vil tilbake dit. Også har jeg ikke så gode minner fra fødsel, så gruer meg veldig. Tok laaang tid sist! Vurderer ullevål denne gangen. Hørt så mange som er fornøyd der. Men mulig at jeg ender opp med ahus igjen... Ikke et lett valg det der :p

Tønsberg Sykehus her :)

Noen av dere som har bestemt dere for hvor dere vil føde?
For meg blir det enten ullevål eller ringerike s.hus:)

Bina: Har du lyst å gjøre om denne tråden litt / ha ansvar for å oppdatere oss andre på hvem som skal føde hvor? :D :P Feks at du tar ansvar for å skrive (og etterhvert) redigere fødested? Så kan vi legge inn hvor vi skal føde? Så kan vi feks ha en alfabetisk liste over sykehusene?

Da kan vi bare fortsette å bruke denne tråden, men du kan redigere det inn i det første innlegget ditt? :D

På den måten vil man lett kunne gå inn å se hvem som skal føde hvor?

Feks sånn:

Førde sentralsjukehus:
Havfruen 88

Haukeland universitetssykehus:
Bruker XXX

Ullevåll sykehus:
Bruker 3

Ser mange andre grupper har gjort det på den måten ;D

Men om du eller noen andre i denne gruppen ikke liker det forslaget, bare si nei, - så er det helt greit ;)

Jeg skal forresten føde på Førde sentralsjukehus eller evt Haukeland :)

Back
Topp