Hvor skal du føde?

• Trådstarter Trådstarter Denne moderatorprofilen er ikke aktiv.
  • Opprettet Opprettet
Ahus :)

St.Olavs hospital :-)

Sykehuset Østfold, Fredrikstad

Ahus

Noen som har fødet før?
Jeg har nettopp flyttet og hørte da til Fredrikstad sykehus, men nå Ski sykehus.. Og har ikke hørt noe godt om noen av stedene, jeg har alltid hatt angst for å føde så skal prøve alt for å ta keisersnitt! Noen anbefalinger om hvor jeg kan søke meg til? Gjerne Oslo!

Hmmm... nei altså. Jeg har jo født før og jeg vil absolutt ikke anbefale keisersnitt. Man trenger mye lenger rekonvalenstid (skrives det sånn??) pluss at barnet har veldig godt av å bli født naturlig siden all vannet fra lungene blir presset ut da.

Ville absolutt anbefalt å føde naturlig altså :)

Skal føde på Fredrikstad sykehus. Har født der før og er fornøyd med oppfølging og oppholdet der. Men har hørt om de som ikke er det også. Sånn er det alltid! Å føde vaginalt er best for både mor og barn, har jeg hørt..

Blir nok ikke noe vanlig fødsel her desverre, uansett hvor bra det måtte være...

FrkLykkelig, ski sykehus har ingen fødeavdeling, (knøtt lite sykehus) så da hører du nok til Ahus tenker jeg :)

Fredrikstad sykehus her! Fødet "vanlig" to ganger, men nå blir det keisersnitt her! Er nok flott det og :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

FrkLykkelig, ski sykehus har ingen fødeavdeling, (knøtt lite sykehus) så da hører du nok til Ahus tenker jeg :)

hehe, my bad :P Da slipper jeg å tenke på at jeg havner der ihvertfall ;)

Back
Topp