Fikk nettopp brev om fødeplass på Ullevål. Er førstegangs så fødselsplanen min er hva enn som føles riktig og er tryggest for barnet der og da men er optimist og håper på smertelindring (og kanskje fødsel) i badekar. Elsker varmt vann ^^
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker fra november: De har ikke lystgass på Haukeland grunnet dårlig ventilasjonBli Haukeland. Har vel egentlig ingen plan, men håper på epidural. Har født en med og en uten, er absolutt å annbefale epidural.. Er det noen som vet om de har lystgass på Haukeland?
Takk for svarSniker fra november: De har ikke lystgass på Haukeland grunnet dårlig ventilasjon
Brev om fødeplass? Hvordan fikk du dette? Jeg har bare vært hos gyn på tul 7+0. Skal tilbake 11+0. Har ikke organisert noe mer enn det. Må jeg skaffe meg jordmor og fødeplass allerede nå? Hva er vanlig? Jeg er førstegangsgravid og aner egentlig ingenting om prosessen...Fikk nettopp brev om fødeplass på Ullevål. Er førstegangs så fødselsplanen min er hva enn som føles riktig og er tryggest for barnet der og da men er optimist og håper på smertelindring (og kanskje fødsel) i badekar. Elsker varmt vann ^^
Brev om fødeplass? Hvordan fikk du dette? Jeg har bare vært hos gyn på tul 7+0. Skal tilbake 11+0. Har ikke organisert noe mer enn det. Må jeg skaffe meg jordmor og fødeplass allerede nå? Hva er vanlig? Jeg er førstegangsgravid og aner egentlig ingenting om prosessen...