Hvor skal dette ende???!!!!!!!

~Blikk~

Elsker forumet
Jeg fikk sjokk når jeg skulle skifte på jobben i dag... Greit jeg har mage fra før altså, men dette er jeg ikke helt vant med! Jeg kommer til å bli som 2 elefanter før oktober. I dag er jeg 5+5 og ser ut som jeg er 7 mnd gravid, wææææ! (magen har fått helt ny form, så den er nok luftig og fin:P)

Kjenner jeg blir litt redd av å se dette bildet...

Trillinger? 

hehe artig :D

så fin :)

Labambie skrev:
Trillinger? 

Her trur jeg vi snakker om MINST 10 stk

Ikke så lett ro seg unna den, nei. Hehe...

Oida, det var magen sin det! Slik var jeg rundt uke 30 sist gang! Spennende å se om det er mer enn en!

Woooow, dette blir en spennende ultralyd :0)

Kjempefin mage <3

Chuma skrev:
Oida, det var magen sin det! Slik var jeg rundt uke 30 sist gang! Spennende å se om det er mer enn en!

Jeg var også sånn rundt uke 30 sist, så dette syns jeg var skummelt! Håper det bare er en altså Er uansett bare luft enda, heldigvis, hehe! Kan ikke skjønne at det skal skje så mye på så kort tid... 

Blir spennende å se om det er mer enn en der inne ja

Jeg har også fått stor mage.... og min bruker alltid å være flat.....  men signerer den med mye luft.. 

Jeg har nesten like mye mage, forrige gang hadde jeg ikke antydning før uke 11.. Hjelp! Har allerede lagt på meg 2 kilo også, til tross for kvalm og dårlig matlyst.. Sist gang kom det første kiloet i uke 16. Hmm, hva skjer!?

2barns mor skrev:
så fin :)

Back
Topp