Linka
Gift med forumet
Da vi fikk vårt første gull sov han 3 mnder på vårt rom og fikk eget rom da vi flyttet. Han har alltid hatt egen seng, en første mnden sov han i baggen til vogna ved siden av senga. Han nektet og sove i senga si. Jeg ammet ikke den gangen, men skal prøve nå. Vet det er mange som velger og ha gullet ved siden av senga for å slenge puppen oppi. hehehe....
Denne gangen har vi delt av rommet vårt slik at babyen får sin egen del. Har eldste gull i rommet ved siden av. Skal flytte til sommeren og da får de hvert sitt rom, men inntil da må lille gull sove hos oss. Det er egentlig ikke noe jeg vil, men blir sånn for å ikke forstyrre eldste mann.
Syntes det er greit at de har eget rom fra 3 mnders alderen. Bedere for oss også. Hadde ikke noe problem med eldste mann og han sov mye bedere på eget rom.
Hva har dere tenkt å gjøre når lille nurket kommer????
Klem
Denne gangen har vi delt av rommet vårt slik at babyen får sin egen del. Har eldste gull i rommet ved siden av. Skal flytte til sommeren og da får de hvert sitt rom, men inntil da må lille gull sove hos oss. Det er egentlig ikke noe jeg vil, men blir sånn for å ikke forstyrre eldste mann.
Syntes det er greit at de har eget rom fra 3 mnders alderen. Bedere for oss også. Hadde ikke noe problem med eldste mann og han sov mye bedere på eget rom.
Hva har dere tenkt å gjøre når lille nurket kommer????
Klem