Hvor skal dere på ferie i sommer?

• Trådstarter Trådstarter 3Gutter
  • Opprettet Opprettet
2 voksne og 2 barn,

oppussingsbudsjett: 100000,-
Basseng: 10000,-
Ferie:0,-

Vi skal ikke på ferie i sommer, men utover høsten når vi er ferdige med hussalg. Vi snuser på Disneyland i Paris. :)

Vi skal til Dyreparken og tusenfryd. Budsjett: billigst mulig.

Blir hytten til foreldrene mine i sommer og fødsel i midten av juli. Går nok ikke mer penger enn om vi er hjemme:-)

Hvor mangen voksne/barn? Og hva er feriebudsjettet deres? Vi skal til Mallorca, all inclusiv, barnehotell,2 voksne, 3 barn = 73.000. Dyrt og feriere!
Shit! Det var dyrt!

Vi pleier å reise til Thailand vi, mye lengre og dyrere flyreise, men alt i alt billigere.
Ca 30 000 i fly for 4 stk og hotellrom for 3 uker er 2000kr. Ca 1000kr på mat for alle fire i tre uker. Og 5000 i lommepenger.

I år blir vi hjemme med litt dagsturer og teltturer.

Tyrkia og Albania. Har ikke satt opp noe budsjett :)

Skal til Danmark I campingvogna. Svigers er også med. Så hvor mye der koster enda aner vi ikke. Er dyrt nok med campingvogn når enkelte plasser 1000 kr natta.

Hvor mangen voksne/barn? Og hva er feriebudsjettet deres? Vi skal til Mallorca, all inclusiv, barnehotell,2 voksne, 3 barn = 73.000. Dyrt og feriere!
Oh lord :eek:

Vi skal til Danmark, leie hus, bil og dra i Legoland :)
Vi blir fire voksne og et barn (min mor og bror skal være med oss)
Hittil har vi betalt over 30.000 for fly, bil og huset.
Vil jo komme billigst mulig unna siden reisen ble så dyr, men kommer nok til å bli en del shopping og suvenirer :) Får se hva vi trenger til lommepenger etterhvert da, og spise gjør vi jo hjemme også, så regner aldri med mat i budsjettet.

Vi reiser til Spania i to uker og leie leilighet. Har ikke noe budsjett, men vi betalte 11 000kr for leilighet i to uker med utvask og fly tur/retur for 2 voksne og 1 barn. :-)

Vi har leid hus i Spania. Tenkte egentlig budsjettet for fly+bo+ leiebil skulle bli på 30 000. Men blir sikkert rundt 40 000. 2barn og 2voksne. Syntes det var så dyrt jeg, men etter at du skrev at deres tur er på 70 000 er det ikke visst ikke så gale likevel:p

2 voksne og 2 barn, blir bare hyttetur. Ikke mye budsjett satt opp annet enn å dekke bensin og normale matutgifter mens vi er der :)

Vi blir for det meste hjemme i sommer, men tar oss en langhelg sammen med familien til sambo i Danmark i slutten av ferien. Minimum 5000 for oss 4 :)

Vi skal til Disney World i Orlando, 1 voksen og to barn.

2 voksne, 1 baby. En uke i Frankrike. Har leid et hus til 4700kr, flyr for 6000kr, og leiebil 2000kr.

Jeg har termin i juli, så her er det ingen reiseplaner. Merker jeg lengter etter å reise på ferie, men det får jeg vel heller se an litt når jeg finner ut hvordan det nye familiemedlemmet er. Blir nok uansett ikke noe reise allerede nå i sommer, for da er det sikkert nok å styre med. :)

Har ikke noe spes budsjett..
2 barn og 2 voksne
Var i dyreparken forrige helg det kom på 10.000+

Skal en uke til Rhodos, turen alene kom vel på ca 25.000

Resten skal vi være hjemme og på hytta. Er ikke gratis det heller, for vi må jo finne på noe:)

To voksne og to barn over to år:

Ei veka til Nord Norge, fly og overnatting er gratis, men brukar jo litt i lommepenger.

To veker i leilighet utanfor Malaga

Fly: 8000
Leilighet: 10000
Ei natt på hotell ca 1000

Lommepenger ca 10000

Slektstreff siste helga av ferien. Overnatting gratis, tog ca 1800

Back
Topp