Hvor skal dere i sommer?

*charlie*

Elsker forumet
Trenger litt tips om hva meg og småen kan finne på i ferien.
Vi har 2 uker i første omgang og vi har muligheten til å kjøre et sted så lenge det ikke er for langt unna. Og har ikke så veldig mye penger å bruke.

Så hva skal dere i ferien?

Først skal vi til Kristiansand dyrepark:)

så til Hunderforssen familiepark rett ved Øyer:)

Så blir det endel dager i Frankrike i Disneyland :)

Jeg skal en uke til Woolfmother, tar toget og sover hos henne :)
Eller så skal jeg besøke familien.

Vet ikke.. Første prioritet er å få overstått bryllupet, så tar vi det derfra. Mulig det blir en hopp-påtur til Hellas, Italia eller lignende på meg og mannen, men vi får se. Må isåfall få tak i pass..

muligens en tur til Bergen
Så blir det muligens en tur på hytta til vennina mi, og så blir det til våres egen hytte
Så tar vi det litt som det kommer regner jeg med

Vi skal først en tur til Rodhos.
Men så skal vi ha en liten tur med minstemann, mens han største er hos faren. Tenker kanskje dyreparken eller kongeparken med han. Vi får se :)
Ellers så skal jeg jobbe nattvakter 2 uker i sommer, slik at jeg får begynt på masteroppgaven min

Bouncing buttplug skrev:

FancyPants skrev:
Mulig det blir en tur til Gøteborg med mini, og når han er hos faren så skal jeg til Australia!

http://imgur.com/gallery/3FpW7

Haha! Joda, jeg har vel tenkt på alle mulige scenarioer :p

Nå skal jeg til Sydney da, og det er vinter der, så haiangrep kan jeg iallefall stryke fra lista!

Vi skal være en liten uke i Lillehammer området. :) To dager i Hunderfossen, en i Lilleputthammer, også skal vi til Totenbadet :) Ellers bare kose oss. :) Leie leilighet eller hytte tenker jeg :)

Har to små barn på 1 og 3 år :)

Vi skal en helgetur med min familie ikke så langt herfra. Foreldrene mine, søsteren min og hennes barn, og min lille familie.

Vi skal en uke til Danmark med 2 vennepar. Alle har barn i samme alder, så det skal bli show! :D Legoland og Djurs sommerland er planen.

Jeg og ungene, og min søster og hennes unger skal også en uke på hytte på Hovden.

Bortsett fra det blir det vel dagsturer og en overnatting her og der alt etter som. Drar ungene med der det skjer noe : )

en uke i kristiansand og dyreparken. ellers kommer pappa på besøk hit så da blir det å finne på noe her i området.

Vi skal noen uker til København. Gleder meg masse til og dra hjem

I juni skal vi en uke til Kreta.I tillegg skal vi nok være litt på hytta til forelderene mine. Og så må vi selvfølgelig innom Kongeparken da vi bor på Ålgård :-)

Takk dere som deler, har fått noen tips nå ;-)

Skal to uker til Marbella i juni, og en uke til Tenerife i høstferien. Ellers blir det vel noen uker på hyttetur i Risør vil jeg tro. Også vurderer jeg og gubben å dra på helgetur ett eller annet sted i Europa for å se Red hot chili Peppes live :)

5 dager på hundeleir i Sälen, 1 uke på Korfu og kaaanskje 4 dager til London :-)

Vi skal til dk en tur hele fam. Så har jeg 4 uker som eldstemann må ha fri fra barnehagen utenom så da skal vi en tur til mikkelparken. Er litt fristet til å kjøre til spania, men alene med 2 unger ca 3 dager ned til spania vi får se.

Vi skal en tur til Kristiansand og Dyreparken noen dager. Så blir det to uker til Rhodos i juli.

Danmark er jo supert med barn også. Det gjorde vi i fjor. Leide hytte for en uke og koste oss max.

Back
Topp