hvor skal dere feire julaften??

Vi skal til tromsø for å feire med hans far, stemor og brødre på 14 og 19. Første jula vi er sammen. Så det hadde jo vært hyggelig om vi hadde en liten nyhet å fortelle om på julaften:o) selv om det ikke er så planlagt...

lilleninni

I fjor hadde vi julaften hjemme hos oss for første gang, med mine foreldre, svigers og min bestemor på middag. Svigerinna mi kom litt utpå kvelden. Det var kjempekos. I år skal vi være hos mine foreldre, med barna til sambo, svigermor (mistet svigerfar tidligere i år) og oss to, forhåpentligvis 3??? Hehe... Og to katter. Men jeg gleder meg. Vet at vi får en koselig jul...

[:D]Vi skal feire hjemme. Hele den stoore familien vår[:D] Det vil si Gubben og jeg, Michael og bikkja. Neste år er vi en til[:D] Vi har feiret sånn "bestandig" vi.Utrolig koselig,og veldig avslappende. For maaange år siden feiret vi hvert år med svigers,de kom til oss, men de har gått bort-desverre. Mine foreldre vil være hjemme hos seg selv, og jeg vil ikke feire jul i Spania! (de bor der.) Vi prøvde et år,men det var bare trist[:'(]
Jeg gleder meg veldig til jul!!!!!!!!

Jeg skal være hjemme med min familie og kjæresten skal være hjemme hos sin familie[:(]
Vi tenkte det er greit å gjøre det slik den første julen som et par, fra neste år blir det jo annenhver gang hos familiene siden vi begge vil være sammen med den lille.

jeg og sambo har bestemt oss for å være hjemme aleine iår... blir litt rart, for det er første gangen vi feirer jul sammen.
men tror nok vi skal få det koselig alikevell, gleder meg litt!

Vi skal feire jul hver for oss, jeg skal hjem til mamma og pappa, og han reiser nordover til sine foreldre. Blir heldigvis bare vekke et par dager.

Vi skal feire jul hjemme, bare meg, mannen min og datteren vår på 6. Vi bor i Oslo men familiene våre bor i Bergen, så det er deilig å slippe å forholde seg til hvor man skal feire jul og hvilken mor man skal være hos. Når vi bodde i Bergen hadde vi det samme problemet hver jul og stresset fra den ene til den andre. Nå når jeg er så langt på vei er det iallefal deilig å slippe svigermor og mor og bare slappe av og være seg selv.

Vi skal feire hjemme i leiligheten vår sammen med min bestemor.. Kaaanskje vi drar en tur bort til foreldrene hannes på kvelden, men vi har ikke bestemt oss ennå! Tror det blir kjempe kos[:)]

Eneste jeg vet er at jeg ikke lar mamma være alene på julaften.. [8|]

Juleaften blir nok hos oss i år. Svigerforeldrene mine kommer siden min kjære er enebarn og de ikke har noen annen familie. Min side av familien er så stor så det blir nok spredt litt rundt.

Vi skal hjem til mammaen og pappaen min i år. Vi var der i fjor oxo. Men vi må bytte om i år for at vi skal få feiret jul sammen med mine nevøer. Så i år blir vi 10 stk. en passe stor gjeng ja. Men jeg gleder meg kjempe masse. Er så deilig å være hjemme hos mamma[:)]

i år skal jeg og thea være hjemme hos mamma, og typen være hos sine foreldre.
mentil neste år skal vi feire den sammen for første gang [;)]

Vi skal opp til mine svigerforeldre. Da blir vi 10 personer. Da blir det pinnnekjøtt og ribbe. gleder meg masse til alle gavene til guttene. Også har Albert bursdag og, så det er ekstra spesielt. Vi har bla kjøpt keybord på stativ med krakk til han. Elton John-piano som han sier. Men bursdagen skal vi feire før dagen.

Back
Topp