hvor skal dere feire julaften??

hamarjente

Forelsket i forumet
vi skal være hjemme hos oss i år.mamma kommer og foreldrene til samboeren.så tar vi pappan min neste år...sånn er det når man har skilte foreldre...må fordele litt...hehe...
blir spennende å se om jeg klarer å tilberede julemiddag da...hehe...

vi skal være hjemme i leiligheten vår..
vi pusset opp i hele sommer, så dette blir første og siste jul vi skal feire i den.. til sommern må vi ha oss noe større.
svigerfar og svigersøster kommer mest sannsynelig hit og skal være sammens med oss.
vi begynner med familiefrokost, så er det kos å hygge forran tv'n.. så skal vi opp å hente jenat vår som skal være første havldel hos sin far. så er det krika( jenta mi syns det er så kos å gå å synge i kirka på julaften)[:)]. så blir det middag og deretter åpning av gavene med kaffe og kaker[:D]
guuuuuu som jeg gleder meg til jul!!

jeg skal feire hos mamma og pappa i år jeg da, og samboern min sammen med sine foreldre.. Dette er siste året vi feirer hver for oss.. Neste jul er vi gift, så da feirer vi hos fam hans, så blir det annent hvert år hos min fam og hans fam.

I år blir det veldig hyggelig på juleaften, da får vi besøk av tanta og onkelen vår med våre tre fettere og bestefar sammen med samboeren hans... De er det såååå lenge siden vi har feiret jul sammen med, husker ikke at vi har gjort det en gang jeg, så jeg var nok veldig liten sist vi feira med de.. Så jeg ser frem til det[:D]

ME skal vera hos min pappa og stemor til middag, so skal me bort til oss å opne pakker.( me bur 5 meter fra kvarandre) pluss at mine brødre med barn skal komme. Me blir vel 12 stykker til sammen.. Gleder meg masse..

jeg skal være hjemme hos mamma og gjengen.
å sambo skal være hos sine foreldre[:D]
så til neste år blir første jula sammen[;)]

første julen var jeg i bergen hos mine foreldre, og han hjemme hos sine. Andre året var jeg her hos hans foreldre, tredje julen, skulle vi egentlig være hos mine, men da var jeg høygravid med reiseforbud, så det ble jul hos svigers ifjor også. Og de spiser TORSK på julaften....[:'(]

I år blir det heldigvis pinnekjøtt hos mamma og pappa i Bergen, og Theas første jul, og bursdag[:D]

Vi skal feire jul hjemme hos oss med svigers. Så kommer mine foreldre og søsken til oss på nyttårs aften.
GLEDER MEG!

Vi er fra samme plass, og foreldrene våres bor her, så på julaften skal jeg vere hos mine foreldre og samboeren skal vere hos mamma`n sin. Enklest å gjøre det sånn, i og med at samboeren verken har søsken eller pappa, så slipper mamma`n å sitte aleine.

Vi skal hjem til mamma og pappa vi. Har ikke feira jul hjemme på 3år, så gleder meg til det[:)] Og siden det er så langt å reise hjem, så er det like greit å ta det i år, så skal vi feire hos svigers neste år, hele gjengen og lille babyen[:D]

Tenk det, siste jula som bare kjærester[:)] Neste jul kan vi koooose masse med babyen[:)]

Håper på å feire den hos Svigerforeldrene mine i Molde, siden vi var hos mammaen min sist. Men vi kan nesten ikke dra så langt hvis lillejenta kommer mye over tremin. Så det blir spennende å se. [:D]

Me skal feira med foreldra mine i år.. var egentlig svigers sin tur, men dei bur for langt unna, så det blir litt vanskelig så tett oppunder termin..
Får heller ta det igjen neste år, så får dei første jula med barnebarnet sitt [;)]

Vi skal feire jul hjemme vi. Med mamma, svigers, søster av sambo og ungene til sambo, så det blir liv. Muligens også mormor til sambo kommer. Moro. Første gang jeg skal lage julemiddag, men det skal vel sikkert gå bra det og.

jeg skal være med samboeren min til hans foreldre.dette er første gangen.i fjor feiret han jul hos oss for første gang...så i år blir det pinnekjøtt....er vant med ribbe hjemmefra så det blir spennende...de har ikke riskrem til dessert heller[:(] det som er så godt!!!![:)]
men det blir sikkert like hyggelig som hjemme for familien hans er helt super!

I år skal vi hjem til lillehammer til mamma,var hos svigers i fjor. Vi har sånn annenhver jul,mest rettferdig det[:D]

Vi skal til mine foreldre vi. Tradisjon...
3 året samboern er med, det er sååå kos!
Å som jeg gleder meg

Her blir det hjemme eller på sykehuset.

Mamma og familien kommer sikker oppover da, men jeg orker ikke og ha alle de hjemme hos meg på julaften. De får bo hos tanta mi.

jeg skal jobbe på julaften fram til 14.00, også skal vi feire selve julekvelden hjemme hos svigermor, sammen med søskna til sambo+ unger... pinnekjøtt står på menyen her [:D]

Vi skal spise mat hos mamma og pappa, der skal trolig svigers være med. vi blir ganske mange: mamma, pappa, broren min, meg, mannen min, tante, bestemor og svigers. Så drar jeg og mannen min opp til svigers etterpå, der tar vi gavene.
Jeg har bursdag førstedag jul, så da drar til på førstedagsfrokost hos mamma og pappa.
Første gangen vi skal gjøre det sånn. Vi har hatt svigers her på julaften og så har mamma, pappa, bror, bestemor og tante kommet på middag førstedag.

Vi feirer hjemme vi. Det har vi gjort siden før vi fikk barn. Vi er begge oppvokst med mye farting på julaften, skilte foreldre, jobbing, besøk, korpsspilling m.v. Så vi hadde ikke noen gode tradisjoner som var vanskelig å gi slipp på. Så hos oss er det innedag på julaften, med ro og mye kos! Så kommer heller andre til oss. Foreldre, bror, farmor.

skal feire hos faren min i år vi også opp til mamma og dem etterpå for å drikke likør og slikt!
skulle egentlig feire med både mamma og pappa den julen pga sander
(de er heldigvis kjempegode venner selvom de er skilt og har giftet seg igjen begge to, så der går alle sammen liksom [:D]) men farfar skal være med i år og han er ganske syk s da blir det middag hos pappa og gaveåpning der..
også kjøre farfar hjem for å legge seg også blir det opp til mamma og de etterpå alle sammen [:D][:D]
Blir første julen med både kjærsten og sønnen vår.. gleder meg...

Back
Topp