Hvor skal dere feire jul?

lene84

Elsker forumet
Vi blir hjemme i år også.

Synst det er kosligest[:)] ungene kan legge seg når dem vil, vi slipper å drasse flere bosekker med leker med hjem, ungene kan åpne alt med det samme i steden for "vent til vi kommer hjem".

Og så vil jeg at dem skal forbinde julaften med kos hjemme i sitt eget hus[:)]

Og så er det lettere for 2 voksne å flytte seg. (besteforeldre som er unge og spreke)

Dette forstår mamma og pappa veldig godt.'
men ikke svigers. Er egentlig deres jul i år, men dem skulle være hjemme sa dem. Mente at vi burde komme dit.

Så da kommer mamma og pappa i år også[:)]

vi feirer hjemme. begynte med det ifjor.
orker ikke det drasset med gaver frem og tilbake.
mamma og pappa kommer da,så det blir kos[:)]

blir heime[:)]
får besøk av min bror,søster,og min kjære far[:)]
gleder oss masse!!

Hjemme hos min søster, vi blir 9 personer i år [:)]

Svigers for aller første gang

Vi skal vere hjemme for første gang og jeg gleder meg veldig til å lage til og vite at jeg skal vere hjemme og nyte jula mi og ikkje bare lsukke og gå ut døra på julaften [:)]

Her blir det meg snuppa og sambo, svigermor og broren til sambo, blir nok KJEMPEKOS[:D]

Me og blir heima i år [:)]

Mammo og pappen kjeme å feira med oss. Åsså bestemte plutselig bruttern å hans "lille" familie at dei ville vera med her dei og. Å da blir no berre kos!!!![:D]

Gleda meg stort te jul i år! [:D]

hjemme for første gang[:D]svigers og broren til sambo kommer her[:)]lettere for di 3 voksne og bevege seg enn for oss med 2 små unger og et hav med pakker

Vi skal til Spania vi!

Vi feirer hjemme, begge familiene kommer til oss[:)]

Vi blir hjemme hos oss selv. Det er så greit og veldig koselig.
Vi får besøk av mamma og pappa i år. I fjor var vi alene, men hadde det kjempekoselig da også vi[:)]

Hos mamma for aller siste gang, for nå selger hun huset [:o] (barndomshjemmet mitt)
Neste år er det jeg som må begynne å ha julaften [&:]

Vi samler alle sammen på julaften, svigers og bestemora der kommer også. 

Back
Topp