Hvor skal dere bestille julekort??

Mamma-03-06-13-17

Forumet er livet
Med bilde av barna på selvsagt????[:D][:D]
Jeg har brukt å bestille på www.eurofoto.no, syns utvalget er bra der.[:)]
Vet de har både på fotokundsen, japanphoto, allfoto, osv...
Hva vil dere anbefale??[8|]

Eg har brukt fotoknutsen.

laga sjøl æ. kjøpt kort æ kunn sett bildet inni. og brukt caligraf penn/ tusj te teksten. ++ litt glitterlim for å pynte. 

ORIGINAL: Ihne

Siden jeg skal bestille kalendre fra allfoto så tenkte jeg å bestille julekort i samme slengen.[:D]
Hadde jeg også tenkt, men siden man ikke kunne skrive tekst på forhånd så gadd jeg ikke!! Jeg orker ikke å skrive for hand etter at jeg har fått dem![&:][:)][;)][8D]

ORIGINAL: 2*barnsmor*23

Siden jeg skal bestille kalendre fra allfoto så tenkte jeg å bestille julekort i samme slengen.[:D]
Hadde jeg også tenkt, men siden man ikke kunne skrive tekst på forhånd så gadd jeg ikke!! Jeg orker ikke å skrive for hand etter at jeg har fått dem![&:][:)][;)][8D]

Det tenkte jeg ikke på igrunn.
Bestilte alt derifra nå jeg. For da får jeg kun en forsendelse[:D]
Jammen det går an![:)][:)][:)]
Jeg skal arrangere et nissebilde så snart snøen kommer, og bestille julekort da![:)]

Får jeg tid skal jeg lage de sjøl[:)] Gjorde det i fjor, og synes de ble veldig fine! Må vel snart bestemme meg, men tipper de blir hjemmelagede i år også[:)]

Lagde selv i fjor, men da var jeg jo hjemme. Hvis jeg skal lage selv i år så kommer jeg i hvertfall til å ta samme teksten på alle. I fjor skrev jeg navnet på mottakeren og litt forskjellig tekst før jeg skrev ut kortene, prøvde å gjøre dem litt personlige.

Sist så bestilte jeg julekort på VG Fotoalbum - veldig fornøyd!
Rattatteat jeg gjentar suksessen i år også [;)]

Jeg lager selv. Jeg har ikke så mange julekort å lage, så det går fint[;)]

Back
Topp