Hvor skal baby sove første tiden?

Frk Spent

Mai 2014 mamma :)
Mailykke <3
Jeg har kjøpt en sprinkelseng med regulerbarbunn, men ingen nedfellbar side. Er fryktelig usikker på om jeg orker å bruke denne i verste ammetrafikken om natten.. Har veldig lyst på en bedside-seng til lillegutt. Ellers har jeg både bagdelen til vogn med vuggefunksjon og babynest.

Hvor og hva skal deres baby sove i?

:)

Vi har samme type seng dom deg, og vi har tenkt til å ha henne der i et babynest. Det er fordi med storesøster, brukte vi vugge, og når hun da skulle over i senga si, var det et marerit:-p

Sent from my iPhone using BV Forum

Skal bruke sprinkelsengen, har han jo ikke nederst når han er nyfødt så tenker at det skal gå greit!??

Bruker sprinkelsengen med babynest i :) Men er ho som søstra så blir det samsoving de første mnd :) Men håper at lillesøster sover bedre i senga si en storesøster :)

Sprinkelsengen skal stå i stuen inntil hun vokser fra vuggen som vi skal ha på soverommet vårt. Har også babynest til nattamming som vi kan ha i vår seng. Finner nok ut av det ;)

Her skal vi bruke sprinkelseng på soverommet. Har også bare bunn som kan stilles på og det har ikke vært noe problem med de to andre ang amming og legging tilbake. Så det går så fint!!!

I stuen har vi vugge!

Vi har kjøpt sånn babykurv med stativ. Regner med at stativet blir stående på soverommet vårt. Å så ligger ho i kurven på kvelden i stua. Så bærer vi bare kurven opp og lar ho sove i den:)

Skal prøve til å begynne med, sambo står opp så tidlig, og sliter med å stå opp til klokka. Så vi må se om ho tåler alarmen først. Om ikke må ho sove på rommet sitt, å da kan ho like gjerne sove i sengen sin :p

----------------------------------

Storebror: 12.11.2010❤️
Lillesøster ventes 16.05.2014

Vi har en babykurv etter storesøster som han skal ligge i på vårt rom den første tiden. Har også sprinkelseng som han skal sove i på eget rom etterhvert, men i mangel på lekegrind/liggeplass i stua tror jeg jammen (etter å ha lest et innlegg over her) at jeg skal sette sprinkelsenga der mens han sover i kurven på natta. :)

Her blir det sprinkelseng ved siden av senga. Kan ta av den ene sida, men kommer ikke til å gjøre det.

Sprinkelseng med ene sida ned inntil vår seng. Som en forlengelse av vår seng. :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Her blir det springelseng ved sengen vår:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Han skal sove i en bedside crib inntil sengen vår.

Vugge på soverommet vårt i starten, før vi flytter henne over i vanlig seng på hennes eget rom:)

Vugge ved siden av meg :-) og babykurv nede i stua. Har sprinkelseng på barnerommet og setter opp lekegrind i 3-4 mnds alderen :-)

Setter opp sprinkelsenga på soverommet vårt, men om han sover bedre i vugge så triller jeg den i mellom stua og soverommet :) så blir det nok litt samsoving også i begynnelsen :)

Back
Topp