Hvor sitter du i bilen`?

girlypai

Elsker forumet
morsomt å se hva dere andre gjør..

når jeg, pappan og lillegutt er ute å kjører så sitter jeg bak med han.
har vel egentlig aldri slutte, da jeg har gjort det siden han var født. han likte ikke å kjøre bil. fant ut at det var et bedretent sete han hadde så han satt feil. derfor han ikke likte å kjøre. men han sutrer lett når vi er ute ennå. mister smokken, og begynner da å gråte. koseteppet krøller han som en ball forran ansiktet. ja det er veldig kjekt å sitte bak med han...

så hva gjør du når dere er ute å kjører og hvorfor? [:)]

Skal vi kjøre i noen timer så setter jeg meg likegodt bak med snuppa. Blir så kvalm av å snu meg rundt og stappe inn smokken hele tiden [8D]
Men ellers så sitter jeg foran med pappan

Vi har aldri sitti bak med han, bortsett fra hjem fra sykehuset da.
Og barnesetet er i MIN bil, så det er JEG som kjører og gubben som må sitte på[:D]

vi sitter forran ja! lille elsker å kjøre bil, så det har aldri vært noe problem.. [;)]

ORIGINAL: BølleBella

Skal vi kjøre i noen timer så setter jeg meg likegodt bak med snuppa. Blir så kvalm av å snu meg rundt og stappe inn smokken hele tiden [8D]
Men ellers så sitter jeg foran med pappan

sitter forran ;) men er han litt sutrete setter j meg bak.. men nå for 2 dager siden tok han plutselig smokk, så han får den hver gang vi skal kjøre, å voila, han griner ikke mere [8D]

No sitter eg i framsetet, men dei første månadane satt eg bak med lisjegutt [;)] Hender seg at eg gjer det no også..

Som regel kjører jeg med henne alene, og jeg har sånn speil på nakkestøtta bak så jeg ser henne i midtspeilet, veldig kjekt. Når samboeren min kjører så sitter jeg bak med henne. Synes det er koselig jeg, sitter og holder ho i hånda, hehe. Og for å ha god plass til barnesetet når det skal ut og inn av bilen har vi kjørt passasjersetet foran langt frem, så det er ganske trangt å sitte foran uansett. [:D]

Eg kjøre, for samboeren har ikkej lappen, og littlå sidde bag aleina [:)]

Samboeren har ikke førerkort, så er jeg som kjører. Han sitter fremme sammen med meg.

Jeg sitter framme med mannen. Men om han eller storebror sutrer veldig setter en av oss seg bak sammen med de. Men begge liker egentlig godt å kjøre bil, så det går stort sett greit [:)]

ORIGINAL: mayah

Sitter foran med faren..
Er litt trangt bak der med 2 barneseter..
Men satt foran da vi bare hadde 1 også..
Har aldri hatt noe problemer med barn og kjøring :)

Sign.

Hvis ikke det er jeg som kjører så sitter jeg forran. Er ikke plass bak med to seter.
Når storebror var enebarn satt alltid en av oss bak når vi skulle ut og kjøre. Nå har han sluttet å spørre siden han vet det ikke er plass.

Sitter foran med far.

Kan jeg spørre hvorfor dere som sitter bak gjør det? Liker de ikke å kjøre bil[:)]

ORIGINAL: hb77

Som regel kjører jeg med henne alene, og jeg har sånn speil på nakkestøtta bak så jeg ser henne i midtspeilet, veldig kjekt. Når samboeren min kjører så sitter jeg bak med henne. Synes det er koselig jeg, sitter og holder ho i hånda, hehe. Og for å ha god plass til barnesetet når det skal ut og inn av bilen har vi kjørt passasjersetet foran langt frem, så det er ganske trangt å sitte foran uansett. [:D]

samme her! han elsker å sitte å holde meg i hånda. syntes det er kjempe koselig jeg også! [:)]

ORIGINAL: RANDÅLF

Kan jeg spørre hvorfor dere som sitter bak gjør det? Liker de ikke å kjøre bil[:)]

det begynte med at det var rama skrik hver gang vi skulle ut å kjøre. så det hjalp veldig å sitte bak å holde å hånda og gi smokken når den datt ut, og koseteppet ved nesetippen. for da lå alt tilrette for at han kunne sove. han blir døsen når vi kjører, men sovner ikke før det har gått lenge.

de første månedene kunne jeg ikke kjøre noe steder allene, da han satt bak og hylte hele turen. nå går det bedre, men han begynner å sutre etter litt. vet ikke om han blir bilsyk eller om han rett å slett ikke liker det. for han vil liksom opp. han sitter å gjør "sittups" liksom...
men når vi kjører tur til sverige (bor 45 min unna) så MÅ jeg sitte bak. men jeg sitter bak uannsett om vi bare skal en tur til byn på ti minutter å jeg da. syntes det er kos å sitte bak å holde i hånda. liker ikke tanken på om han føler seg ensom bak der... (siden han sutrer etter bare noen minutter)

Back
Topp