Hvor sint

minni83

Forelsket i forumet
kan du bli på din kjæreste,samboer,mannen din? kan bli så sint jeg,at busta fyker.etterpå blir jeg litt flau da[:)] tenk om nabon hørte meg liksom.

holdt på å si har "heldigvis" ikke noen å være sint på[8|] men skulle kansje ønske jeg hadde d alikevel[8D] blir ofte sint på eksen da[:@] han kan være en pain

hisser meg fort opp for ingenting......og starter gjerne en krangel. Så får jeg kjempedårlig samvittighet etterpå og da kommer tårene. Har heldigvis en mann som tar det på en humoristisk måte, og vi ler mye av mine humørsvingninger...........enda[;)]

Blir irritert iblant,men har aldri skriki eller smelt med dører,hehe.men hender det blir en god diskusjon.vi har aldri krangla sånn voldsomt,at en av oss flyr ut eller at vi kaster ting etter hverandre.går igrunn rolig for seg her i huset[;)]

[:@][:@][:@]"@@£€%@/{{`^¨_-%5[:@] så utrolig sint!! stakkars den vakre kjæresten min han er bare så fantastisk og det forteller jeg han hver dag, spesiellt etter mine utbrudd. Han forteller meg hvor vakker og søt jeg er når jeg er sinna[8|] Skjønner ikke at han orker å si det, men det hjelper utrolig mye!! Så ler han av meg hele tiden når jeg oppfører meg som en tulling. Han ler ikke på en ufin måte, men en slik måte at jeg skjønner at jeg er en tulling!! he he.. glad jeg valgte han å dele resten av livet mitt med!

Har blitt såå sint at jeg har bedt han dra... heldigvis så hørte han ikke på meg.

Jeg blir sjelden veldig sint, men blir innimellom veldig sur!

Har ikke noe eksplosivt temperament egentlig, og klarer ikke bli sånn at jeg smeller til! Men det er ikke akkurat bedre å være sur. Fy så kjedelig det er. heldigvis skjer det sjelden for jeg har en veldig snill mann!

Klem,M

Har egentlig aldri blitt skikkelig forbana jeg, på han, ikke sånn at jeg kaster ting og hyler og smeller i dører.
Men at jeg er sur innimellom og vi kan diskutere det gjør vi jo, men han liker ikke krangel og det går ikke an å krangle med han, da bare går han, og lar meg gå rundt å være sur, og da varer det helst ikke så lenge[;)]

Huff da, da må du ha vært sinna!! Ja, bra han ikke dro da. Det skal vel kanskje litt mer til før dem gjør det...
ORIGINAL: mayb31

Har blitt såå sint at jeg har bedt han dra... heldigvis så hørte han ikke på meg.

Back
Topp